آموزش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

آموزش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

آموزش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

در سال 2018 برنامه اینستاگرام تصمیم به قرار دادن امکان جدیدی در بخش استوری کرد که چیزی نبود جز امکان قرار دادن لینک در این قسمت .

در این پست قصد داریم به شما نحوه چگونگی قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام را آموزش دهیم .

اما در ابتدا اشاره کوتاهی به این موضوع خواهیم داشت که گذاشتن لینک در استوری چه مزایایی دارد و اصلا چرا باید این کار را انجام دهیم ؟ و آیا اصلا می توانیم با اکانت شخصی خود انجامش دهیم ؟!

باید به این نکته توجه کنید که چنانچه شما دارای صفحه ای در اینستاگرام هستید که دارای تیک آبی و تایید شده می  باشد و یا در صورتی که دارای فاورهای بیش از 10 هزار نفر هستید این قابلیت برای شما فعال خواهد شد ، در غیر این صورت این امکان برای شما وجود ندارد .

و به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اگر جزو هیچکدام از موارد بالا نبودید باز هم راهی برای قرار دادن لینک در اینستاگرام خود دارید که ما در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .

روش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

حال اگر صفحه شما دارای یکی از شرایط بالا می باشد و در حالت بیزینس و یا تجاری نیز تنظیم شده می توانیم مراحل را قدم به قدم پیش ببریم . پس ابتدا گوشی موبایل خود را برداشته و مطابق معمول برای گذاشتن استوری اقدام کنید .

پس از کلیک روی عکس خود و باز شدن بخش استوری شما در بالا با علامتی مبنی بر گذاشتن لینک مواجه خواهید شد همانطور که در عکس مشاهده می کنید .

 

حال در صفحه باز شده شما می توانید یک لینک به فرمت استاندارد وارد کنید . پس از لینک شما به سادگی ثبت شده و از این لحظه بازدید کنندگان شما می توانند از طریق استوری و بالا کشیدن لینک مربوطه وارد آدرس شما بشوند .

چه چیز از این بهتر که حالا شما به راحتی می توانید بازدید کنندگان اینستاگرام خود را به سمت سایت خود هدایت کرده و ترافیک سایتتان را افزایش دهید .

 

در اینجا توصیه می شود به یک موضوع مهم توجه کنید . زمانی که شما این کار را انجام می دهید در پایین صفحه استوری شما گزینه به نام See More اضافه خواهد شد که ممکن است خیلی به چشم مخاطب نیاید بنابراین به شما توصیه می کنیم که از گزینه ها و استیکرهایی مانند swipe up یعنی صفحه را به بالا بکشید استفاده کنید تا بتوانید توجه مخاطب را به این نقطه جلب کنید .

به این صورت کار شما به سادگی به پایان رسیده و لینک شما به خوبی در معرض دید همگان قرار گرفته ، درست است که این کار کاره ساده ای بوده اما کمی زمان می برد تا مخاطبین شما نیز به این استوری جذب و از لینک ها استفاده کنند پس باید صبور باشید و در نمایش دادن لینک ها خلاقیت به خرج دهید .

روش های جلب مخاطب به لینک استوری اینستاگرام

چنانچه در بالا اشاره کردیم وجه تمایز یک استوری لینک دار با معمولی فقط یک نوشته کوچک در چایین به همراه یک فلش می باشد ، به همین دلیل خیلی از مخاطبین ممکن است این تفاوت را تشخیص ندهند و یا حتی نحوه کار با آن را ندانند و این به معنای از دست رفتن ورودی بازدید زیادی به سایت شما می باشد .

پس در این قسمت به این نکته مهم که چگونه از لینک موجود در استوری به خوبی استفاده و بهره برداری کنیم خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که اساسا بهتر است در چه مواردی از این امکان استفاده کنید تا استفاده بی رویه از آن نتیجه عکس برای شما به همراه نداشته باشد :

برای قرار دادن تبلیغاتی که در مدت مشخص باید منقضی شوند

در این مورد می توان گفت اگر شما یک فروشگاه و کسب و کار اینترنتی و آنلاین دارید که در آن برای مثال تخفیفی به مدت 24 ساعت قرار داده اید حال می توانید لینک فروشگاه خود را در استوری قرار داده و به مخاطبین خود در مورد این تخفیف اطلاع دهید تا اشخاص را به سر زدن به مجموعه خود ترغیب کنید و در این حالت حتی اگر خریدی نیز صورت نگیرد باز هم شما توانسته اید اشخاص خاصی را برای بار اول به دیدن مجموعه خود و آشنایی با آن جلب کنید که این بسیار برایتان مفید خواهد بود .

برگزاری مسابقات و دادن هدایا

یکی از راه های بسیار جذاب و هوشمندانه برای جذب مخاطب از طریق لینک به سایت شما برگزاری مسابقات در آن و ارائه هدایا به شرکت کنندگان است مخصوصا با قرار دادن محدودیت زمانی و استفاده از جملات محرک شما به خوبی می توانید مخاطب را به شرکت در این مسابقات و ورود به لینک مربوطه جذب نمایید .

خبر رسانی در مورد پست های جدید در وبسایت

شما می توانید ابتدا با تولید محتوایی جذاب و بهینه در سایت و مرتبط با نیاز کاربران خاصی که دارید اشخاص را از ورود به سایت و طی مراحل آن راضی نگه دارید اگر پس از ورود به لینک کاربر با محتوای مناسبی مواجه نشود یقینا دیگر به شما سر نخواهد زد اما بر عکس آن اگر اتفاق بیوفتد حتما استوری شما را برای دوستانش نیز ارسال خواهد کرد و از این طریق شما افراد جدیدی نیز به سایت خود جذب خواهید کرد .

خبر رسانی در مورد پیش فروش یک محصول

شما می توانید در استوری های خود به مخاطبین خود پیشنهاد پیش خرید و یا اعلام آغاز فروش محدود محصولاتی را بدهید که آن اشخاص را در حالتی از فوریت قرار دهد که اگر سریعا وارد لینک نشده و خرید خود را انجام ندهند محصول جدید به اتمام خواهد رسید

در این حالت گاهی پیش از ارائه و تولید شما محصولتان را فروخته اید و خیالتان از فروش رفتن آن راحت خواهد بود .

در این مقاله این چگونه می توانیم در استوری اینستاگرام لینک قرار دهیم و اما اینکه چطور می توانیم این استوری ها را برای مخاطبین جذاب تر کنیم را بررسی کردیم و به این نکته پی بردیم که جذابیت و هدفمندی و ارائه محتوای خوب و مناسب برای مخاطبین مهم ترین نکته در جذب و ورود اشخاص به سایت شما خواهد بود .

در پست های بعدی به این موضوع می پردازیم که چطور افرادی که آن دو شاخصه اصلی برای داشتن امکان قرار دادن لینک در استوری هایشان را ندارند می توانند در اینستاگرام خود لینک قرار دهند .

امیدواریم که مقاله پیش رو برای شما مفید واقع شده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.