همه چیز درباره ریپورت در اینستاگرام

همه چیز درباره ریپورت در اینستاگرام

همه چیز درباره ریپورت در اینستاگرام

این امکان وجود دارد که خیلی از ما یک روز ناگهانی بعد از باز کردن اینستاگرام خود با مسدود شدن صفحه مان مواجه شویم . این به آن معنا است که ما احتمالا در اینستاگرام ریپورت شده ایم و بنابراین صفحه ما بسته شده است.

اما این به چه معنا است و حال ما باید چه کار کنیم که این مشکل بر طرف شود ؟ جواب این سوالات را در ادامه خواهیم داد .

همه چیز درباره ریپورت اینستاگرام

ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که ریپورت در اینستاگرام با بلاک و یا اکشن بلاک کاملا متفاوت است و این دو را اشتباه نگیرید .

بنابراین اگر در حال حاضر پیام اکشن بلاک Action Block را دریافت نموده اید باید مقاله ی مرتبط با آن را مطالعه کنید تا مشکلتان بر طرف شود .

اما برگردیم به موضوع اصلی و ریپورت در اینستاگرام ، زمانی که در هر صفحه ای مطلبی نامناسب و آزار دهنده نشر داده شود باید به اینستاگرام گزارش شود تا آن ها به آن رسیدگی کنند و در صورت صحت گزارش صفحه مورد نظر برای مدتی و یا برای همیشه مسدود و ازدسترس خارج خواهد شد .

اما اکنون فرض کنید که خود شما توسط تعدادی کاربر ریپورت شده اید و اینستاگرام شما را مسدود کرده ، حال چه باید کرد ؟

نحوه رفع ریپورت اینستاگرام

این را نیز باید بدانید که ممکن است پس از ریپورت شدن شما توسط اشخاص در اینستاگرام ، ابتدا به شما پیامی برای اخطار ارسال شود مبنی بر اینکه دیگر از این نوع محتویات انتشار ندهید تا صفحه شما مسدود نشود .

اما گاهی نیز انقدر خوش شانس نخواهید بود و قبل از پیام اخطار و یا همگام با ارسال اخطار صفحه شما نیز مسدود و یا Disable خواهد شد . آن زمان شما می توانید از روش زیر برای رفع ریپورت اقدام کنید :

ارسال درخواست رفع ریپورت

همانطور که می دانید ابتدا شما پس از وارد شدن به اینستاگرام در وهله اول با پیام ریپورت شدن مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد

پس از مشاهده این پیام باید بر روی گزینه Learn More کلیک کنید تا به صفحه ارتباط با اینستاگرام وارد شوید

در اینجا اینستاگرام برای شما توضیح می دهد که به دلیل عدم رعایت قوانین برنامه دسترسی شما به صفحه خود امکان پذیر نمی باشد

حال شما باید روی گزینه let us know کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید

در این قسمت باید فرم پیش رو را تکمیل کنید به ترتیبی که در زیر مشاهده می کنید :

Full name: نوشتن نام کامل خود

Your Instagram Username: نوشتن نام کاربری همان اکانتی که در حال حاضر ریپورت شده است

Your email: نوشتن ایمیلی که اکانت خود را با آن ساخته اید

Your mobile number: نوشتن شماره تلفن خود که در اکانت ثبت کرده اید

Please let us know why…: حال در این بخش شما باید در خواست خود از اینستاگرام را بنویسید و اعلام کنید که مایل به رفع ریپورت صفحه خود هستید . این کار را می توانید برای مثال با ارسال متن زیر انجام دهید :

My account has been reported and I want it reactive. I didn’t any mistake to be reported

حال روی گزینه send کلیک کرده تا متن ارسال شود .

به صورت نرمال شما بعد از حداکثر زمان 48 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که این پیام در صورت رفع ریپورت شدن به شکل زیر خواهد بود :

در این حالت یعنی اینستاگرام شما رفع ریپورت شده است . البته این را نیز بدانید که گاهی ممکن است پیامی مبنی بر اینکه برای مثال تا یک هفته آینده صفحه شما رفع ریپورت می شود ، دریافت کنید و گاهی نیز پیامی با مضمون اینکه به هیچ عنوان رفع ریپورت نخواهید شد را دریافت خواهید کرد .

کسانی که باید ریپورت کنید

اینستاگرام برای خود قوانینی را در نظر گرفته که اگر خلاف آن ها عمل شود باید آن صفحه را ریپورت کرد . برای اینکه بهتر بدانید چه صفحه یا مطلبی را می توانید و باید ریپورت کنید این قوانین را برایتان شرح می دهیم .

  • اشخاصی که به اسم اشخاص معروف و مشهور صفحه می سازند باید حتما ریپورت شوند . زیرا کار آن ها غیر قانونی بوده و ممکن است به جای آن شخص صحبت هایی را در عموم انجام دهند که حقیقت نداشته باشد .
  • افرادی که محتوای غیر اخلاقی و جنسی منتشر می کنند را بدون هیچ درنگی باید ریپورت کرد ، باید بدانید که حتی کامنت های غیر اخلاقی نیز شامل این نوع ریپورت می شود . اینستاگرام بسیار روی این نوع محتوا حساس می باشد .
  • جعل هویت نیز باید به سرعت ریپورت شود ، اگر شخصی با اسم شما صفحه ای ساخت و از عکس های شما استفاده کرد خلاف قوانین اینستاگرام محسوب می شود .
  • چنانچه شما تولید محتوای اصل و شخصی دارید مانند اینکه یک عکاس حرفه ای هستید و یا محصولی خاص را ارائه می دهید و مواردی از این دست ، اگر شخص دیگری محتوای شما را بدون ذکر منبع نشر دهد و قانون کپی رایت را نقض کند حتما باید آن را ریپورت کنید .
  • یکی دیگر از موارد بسیار مهم که باید ریپورت شود تولید محتوای مخرب و آزاردهنده مانند خودکشی ، خود آزاری ، دیگر آزاری ، کودک آزاری و مواردی مانند مصرف و یا معامله مواد مخدر و چیزهای از این دست می باشد .
  • شما حتما می توانید افرادی که به فرستادن اسپم و پست های تبلیغاتی مکرر و آزار دهنده می پردازند را ریپورت کنید این تبلیغات در اینستاگرام غیر قانونی و از بین برنده ی آسایش کاربران دیگر محسوب می شود .

امیدواریم مقاله پیش رو برایتان مفید بوده باشد اگر مایل به دریافت آموزش کامل درباره نحوه ریپورت کردن اشخاص ، پیج ، پست و حتی بعضی کامنت ها هستید ما در پست دیگری برایتان توضیح خواهیم داد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.