تغییر فونت در بایو اینستاگرام

تغییر فونت در بایو اینستاگرام

تغییر فونت در بایو اینستاگرام

در اپلیکیشن تصویر محوری مانند اینستاگرام، با توجه به اینکه زیبایی آنچه به مخاطبانمان عرضه می کنیم اهمیت زیادی دارد اما اینستاگرام از این جهت نسبت به کاربران ایرانی بی توجه بوده است و برای کاربران فارسی زبان فونت های زیادی برای ایجاد نوشته های خوانا و جذاب ارائه نمی دهد و آنها تنها می توانند از یکی از پیش فرض های این برنامه استفاده کنند . همین طور برای تغییر فونت فارسی در اینستاگرام متاسفانه در حال حاضر راه حلی وجود ندارد. ما در این نوشته سعی داریم چند راه حل کاربردی برای تغییر فونت ارائه دهیم .

برای تغییر فونت در بایوی اینستاگرام اگر بخواهیم صرفا از زبان فارسی استفاده کنیم شانس زیادی برای تغییر فونت نداریم یعنی ما نمی توانیم بایویی با خط نستعلیق  داشته باشیم و باید برای بایوهای فارسی از پیش فرض اینستاگرام استفاده کنیم. تنها می توانیم با استفاده از symbol های مختلف و یا ایموجی های موجود تا حدی ظاهر آن را زیبا کنیم . همین طور می توان از کیبوردهای مختلف برای کشیدگی حروف، یا اضافه کردن symbol های مختلف و یا ایموجی استفاده کرد . برای مثال کاربران ios می توانند از کیبورد sprezz استفاده کنند. این کیببورد شکل های مختلفی از یک حرف را ارائه می دهد . شما با استفاده از ابزارهای آنلاین تغییر فونت یا کیبوردهای مختلف می توانید تغییر فونت را تجربه کنید و بایوی اینستاگرام این فونت تغییر یافته را به خوبی نمایش می دهد.

سه ابزار معروف برای تغییر فونت در بایو عبارتند از :

1.وب سایت igFonts

باید بدانید که igFonts از تغییر فونت فارسی در بایو اینستاگرام پشتیبانی نمی کند . لذا شما باید متن انگلیسی خود را در قسمت بالای صفحه بنویسید سپس می توانید انواع و اقسام اشکال متن خود را در قسمت پایین مشاهده کنید .بعد از این کار متن خود را از این سایت کپی کنید و در قسمت بایوی اینستاگرام با paste  کردن ، قرار دهید .

2. وب سایت CoolFont

  •  ابتدا فونت مورد نظرتان را از همین بخش کپی کنید.
  •  می توانید با استفاده از دکمه ی decorate شمایل مختلف نوشته ی خودتان را با symbol های مختلف ببینید.برای ویژگی decorate می توانید از نوشته های فارسی هم استفاده کنید.
  • در نهایت یا با زدن دکمه ی کپی یا با هایلایت کردن و copy کردن ، نوشته ی موردنظرتان را در کیبورد گوشی تان ذخیره کنید.
  • در این مرحله به اینستاگرام بروید. بر روی edit profile بزنید. در بخش bio نوشته را paste کنید. تیک آبی رنگ گوشه ی بالای صفحه را بزنید. تغییر فونت اعمال شده را در بایوی خود می بینید .

3.وب سایت Instafonts:

همانند موارد قبلی باید متن خود را در قسمت بالای صفحه بنویسید . سپس می توانید انواع و اقسام اشکال متن خود را در قسمت پایین مشاهده کنید . بعد از این کار متن خود را از این سایت کپی کنید و در قسمت بایوی اینستاگرام با paste  کردن ، قرار دهید .

فونت نستعلیق برای کاربران آیفون

با استفاده از این ترفند منحصر به فرد کاربران آیفون می توانند به طور مستقیم در استوری اینستاگرام از فونت زیبای نستعلیق استفاده کنند .

  • ابتدا این عبارت را در گوگل جست و جو کنید : &#64444
  • حرفی که در کادر جستجوی گوگل ظاهر شده است را در کیبورد خود کپی کنید.
  • مسیر زیر را در گوشی خود دنبال کنید: setting>>General>>keyboard>>text replacement
  • روی علامت + کلیک کنید .
  • علامتی که کپی کرده بودید را در بخش Phrase قرار دهید.
  • بعنوان shortcut می توانید عبارت نستعلیق را بنویسید سپس دکمه Save را بزنید.
  • به بخش استوری بروید. عبارت shortcut که در اینجا نستعلیق بود را بنویسید. یک فاصله بزنید تا علامتی که از گوگل کپی کرده بودید ظاهر شود. فونت نستعلیق بر تمام نوشته های شما اعمال خواهد شد .

 

 

 

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.