آموزش کپی کردن کپشن پست در اینستاگرام

آموزش کپی کردن کپشن پست در اینستاگرام

آموزش کپی کردن کپشن پست در اینستاگرام

برای همه ما اتفاق افتاده است که متن یا کپشن در یک پست اینستاگرام برایمان جذابیت خیلی زیادی داشته باشد و بخواهیم آن متن را کپی کنیم . به دلیل محدودیت هایی که اینستاگرام در این زمینه قائل شده است ، اگر یک پست را ببینید که متن خاص یا جالبی دارد و خیلی دوست داشته باشید این متن را کپی کنید ، قادر به کپی کپشن پست نخواهید بود زیرا  اپلیکیشن اینستاگرام این اجازه را به کاربران خود نمی دهد و از طریق خود نرم افزار نمی توانید یک متن پست را کپی کنید . اما راه حل های دیگری برای کار وجود دارد که در ادامه این نوشته به بررسی آن ها می پردازیم .

آموزش کپی کپشن اینستاگرام

همان طور که گفتیم به صورت مستقیم امکان کپی کپشن های اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام وجود ندارد . اما از دو راه مختلف قادر خواهید بود کپشن های دلخواه خود را کپی کنید .

1.استفاده از اینستاگرام نسخه وب

2. با استفاده از برنامه های جانبی

1.کپی متن از اینستا با نسخه وب

  1. ابتدا وارد پستی بشوید که قصد دارید متن پستش را کپی کنید
  2. برای Copy برداری از متن یک پست باید لینک آن پست را Copy نمایید و برای Copy کردن لینک پست، بر روی سه نقطه کنار پست کلیک کنید.
  3. پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود بر روی گزینه Copy Link کلیک کنید.تا لینک پست برای شما Copy شود.
  4. لینک کپی شده را در نوار جست و جوی مرورگر خود سرچ کنید نمایید.مرورگر موبایل خود را باز کنید و بهتر است از مرورگر کروم برای این کار استفاده کنید .در قسمتی که سرچ می کنید لینک کپی شده را  paste کنید و منتظر باشید صفحه مورد بالا بیاید.
  5. بعد از سرچ کردن لینک کپی شده پست  ،پست مورد نظر در مرورگر نمایش داده می شود و شما می تونید عکس و اطلاعات این پست رو ببینید.
  6. حال که پست اینستاگرام مورد نظر در مرورگر اجرا شده است  می توانید Caption آن را کپی کنید .
  7. در صفحه به پایین بیایید و بر روی متن مورد نظر کلیک کنید ، در این بخش می توانید متن مورد نظر خود را  انتخاب کنید و گزینه Copy را بزنید. با دو بار کلیک روی متن مورد نظر در مرورگرتان می توانید هر قسمت از متن پست مورد نظر را کپی کنید.

 

2.کپی متن با استفاده از برنامه های جانبی

یکی دیگر از راه‌های کپی کردن کپشن، بیوگرافی و نظرات در اینستاگرام استفاده از برنامه‌های کاربردی است.

universal copy و InstaUltraPlas، ، Instacaption , ،Gbinstagram، OGinstagram  از جمله معروف‌ترین برنامه‌های مناسب کپی کردن کپشن اینستاگرام در تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌باشد. همین طور برنامه Fastsave نیز از برنامه‌های پر طرفدار در بین کاربران ios جهت دانلود مطالب از اینستاگرام به‌شمار می‌رود. تمامی این نرم‌افزارها را می‌توانید از سایت‌های معتبر، دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

لازم به ذکر است با استفاده از سه نرم‌افزار Gbinstagram، OGinstagram ، instaUltraPlas، دیگری نیازی به اپلیکیشن اینستاگرام ندارید و با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود می‌توانید وارد نرم‌افزار شده و علاوه بر امکانات قبلی، کپشن پست مورد نظر خود را کپی نمایید.

برنامه Universal Copy:

این برنامه به دلیل سادگی و قابلیت‌های فراوانی که دارد ، به‌عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین نرم‌افزارهای کپی در بین کاربران اندرویدی محسوب می‌شود و امکان کپی کردن کپشن پست اینستاگرام را نیز برای شما فراهم می‌کند . باتوجه به‌ اینکه اینستاگرام قابلیت کپی کردن کپشن را ندارد استفاده از برنامه Universal Copy بسیارکارآمد و مفید می‌باشد، این برنامه علاوه‌ بر اینستاگرام از تمامی سایت‌هایی که قابلیت کپی متن را ندارد نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای کپی کردن متن های دلخواه خود استفاده نمایید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. ابتدا برنامه Universal Copy را از گوگل‌پلی یا سایت‌های معتبر دانلود و نصب نمایید .
  2. برنامه را روی گوشی خود باز کنید .
  3. اگر از شما اجازه دسترسی به خدمات دستگاه خواسته شد بر روی گزینه تنظیمات گوشی موبایل خود کلیک کرده و وارد قسمت مکان‌های دسترسی شوید، برنامه Universal Copy را پیدا کرده و گزینه دسترسی را برای آن فعال نمایید.
  4. برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و پستی را که قصد کپی کردن کپشن آن را دارید باز کنید، به مرکز اعلان خود بروید و روی گزینه Universal Copy کلیک نمایید تا وارد حالت کپی شوید.
  5. در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون مداد ضربه بزنید و متن خود را با حالت انگشت انتخاب کنید و روی گزینه کپی که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. متن شما در صفحه کلید به طورخودکار کپی می‌شود و می‌توانید در هر قسمتی که تمایل دارید ذخیره نمایید .
.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.