چگونه در اینستاگرام دایرکت ارسال کنیم؟

چگونه در اینستاگرام دایرکت ارسال کنیم؟

چگونه در اینستاگرام دایرکت ارسال کنیم؟

مطمئنا در هنگام کار با اینستاگرام با کلمه ارسال دایرکت برخورد کرده اید . مخصوصا در بسیاری از فروشگاههای که در اینستاگرام فعالیت می کنند در قسمت کپشن یا کامنت ها با جمله هایی نظیر توضیحات بیشتر در دایرکت یا قیمت محصول دایرکت شد ، زیاد مواجه شده اید. چنانچه تا کنون از این قابلیت کاربردی اینستاگرام استفاده نکرده اید ، قصد داریم در همین مقاله هر آنچه که باید درباره دایرکت اینستاگرام بدانید را به صورت کامل توضیح دهیم .

دایرکت اینستاگرام چیست ؟

دایرکت در حقیقت به معنای یک پیام خصوصی می باشد که توسط اینستاگرام برای شخصی ارسال می کنید . وقتی کسی برای ما دایرکت ارسال کند در واقع برای شما یک پیام ارسال نموده است . در حقیقت دایرکت اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتمایی محبوب است که اخیرا با آپدیت ها و افزودن امکانات جدید درحال تبدیل شدن به یکی از بهترین و محبوب ترین ابزار درون برنامه ای برای کاربران این اپلیکیشن است. بسیاری از افراد برای افزایش فالوور، تبلیغات و بسیاری هم برای گفت وگو با دوستان از آن استفاده می کنند.

چگونه در اینستاگرام دایرکت ارسال کنیم ؟

برای ارسال دایرکت روش های زیر را امتحان کنید .

  1. بعد از باز کردن اینستاگرام وارد گزینه خانه یا  Home  شوید . با رفتن به خانه در واقع وارد صفحه فیدها ( feed ) می شوید یعنی همان صفحه ای که پست های دوستانتان را در آن مشاهده می کنید . در گوشه سمت راست یک گزینه مکعبی می بینید که با لمس آن وارد دایرکت می شوید . لیست مکالمات خصوصی و یا کامنت های اینستاگرام خود را در این صفحه می بینید . در قسمت سمت راست گزینه به اضافه را بزنید و روی ارسال پیام یا Send Message کلیک کنید. در این مرحله با انتخاب هر کسی که قصد دارید برای آن پیام ارسال کنید ، می توانید برای شخص مورد نظر پیام خصوصی بفرستید .
  2. اگر قصد دارید برای یکی از دوستانتان یا هر صفحه یا اکانت دیگری پیام ارسال کنید . باید به آن صفحه مورد نظر مراجعه کرده و در بالای صفحه اصلی پیج ، گزینه سه نقطه را بزنید و با انتخاب گزینه ارسال پیام یا Send Message ، پیام یا دایرکت برای او ارسال کنید. حتی در صورت private  یا خصوصی بودن صفحه مورد نظرتان ، باز پیام شما برای آن پیج ارسال خواهد شد .

چگونه از طریق دایرکت ، استوری ارسال کنیم؟

1. ساخت استوری فقط با هدف ارسال در دایرکت

اگر قصد داشته باشید که استوری خود را فقط به صورت خصوصی در قسمت دایرکت ارسال کنید . مراحل زیر را امتحان کنید .

  1.  وارد دایرکت خود شوید و به آیکون آبی رنگ کنار چت کلیک کنید تا صحفه ساخت استوری بالا بیاید .
  2. استوری خود را بسازید
  3. افراد مورد نظرتان را برای دریافت استوری انتخاب کنید و ارسال را بزنید .

بعد از ارسال استوری از طزیق دایرکت از وضعیت ارسال ، دریافت و مشاهده استوری مطلع خواهید شد اما بهتر است بدانید که بعد از ارسال شما به محتوای ارسال شده هیچ نوع دسترسی نخواهید داشت .

2. ارسال استوری آپلود شده

برای ارسال استوری خود و یا استوری دیگران در دایرکت به آیکون فلش کنار چت باکس کلیک کرده و استوری مورد نظر را برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

چگونه از طریق دایرکت عکس و ویدئو ارسال کنیم ؟

روش اول : بعد از باز کردن اینستاگرام وارد گزینه خانه یا  Home  شوید . در گوشه سمت راست یک گزینه مکعبی می بینید که با لمس آن وارد دایرکت می شوید . لیست مکالمات خصوصی و یا کامنت های اینستاگرام خود را در این صفحه می بینید . در قسمت سمت راست گزینه به اضافه را بزنید و روی Send Photo or Video کلیک کنید.حال می توانید از طریق گالری ، فیلم و یا عکس را انتخاب کرده و با نوشتن نام کاربری فرد مورد نظرتان عکس و ویدئوی انتخابی را از طریق دایرکت ارسال کنید .

روش دوم : باید به آن صفحه کاربر مورد نظر مراجعه کرده و در بالای صفحه اصلی پیج ، گزینه سه نقطه را بزنید و با انتخاب گزینه ارسال پیام یا  Send Message می توانید با کلیک روی دوربین در پایین صفحه اقدام به گرفتن عکس یا ویدئو کنید و یا در همان قسمت با انتخاب گالری عکس و فیلم های موجود در گوشی خود را ارسال کنید .

قبول یا رد دایرکت

وقتی یکی از دوستانتان و یا اشخاص نا شناسی برای شما در قسمت دایرکت پیام ارسال می کنند شما می توانید اجازه این کار را بدهید و یا به طور کل جلوی این کار را بگیرید .

ابتدا وارد قسمت دایرکت خود شوید اگر دایرکت از سوی افرادی باشد که شما آنها را فالو نکرده باشید دایرکت بصورت درخواستی است و با دو گزینه قبول یا Allow و رد یا Decline همراه است. اگر گزینه قبول را بزنید کاربر می تواند برای شما دایرکت ارسال کند. اما اگر رد کنید نمی تواند برای شما اقدام به ارسال دایرکت کند. حال اگر گزینه Decline All را انتخاب کنید، می توانید کلیه دایرکت های ناشناس را رد کنید.

روش بستن دایرکت

اگر شما قصد دارید که جلوی ارسال پیام افراد ناشناس را بگیرید در ابتدا باید حساب کاربری خود را خصوصی یا  private  کنید . در این حالت اگر کسی قصد ارسال پیام به شما را داشته باشد اصطلاحا Request ارسال می کند و شما اگر تمایل به دریافت پیام داشته باشید می توایند Accept کنید.

روش بلاک کردن ارسال دایرکت : اگر تمایل دارید شخص یا پیج خاصی به طور کامل نتواند برای شما پیام خصوصی ارسال کند در قسمت دایرکت روی قسمت چت شخص مورد نظر کلیک کرده و وارد چت شوید و در سمت راست گوشه بالا بر روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Block را انتخاب کنید.

 

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.