آموزش تغییر و طراحی تم اینستاگرام

آموزش تغییر و طراحی تم اینستاگرام

آموزش تغییر و طراحی تم اینستاگرام

در این مقاله سعی داریم برای شما عزیزانی که در اینستاگرام فعالیت شخصی و یا حرفه ای انجام می دهید مراحلی را برای طراحی و تغییر تم و زیباتر کردن صفحه آموزش دهیم به این صورت شما می توانید صفحه خود را از تمام رقبا و افراد دیگر مجزا کرده و در اولین نگاه در یاد مخاطب باقی بمانید .

بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با هم این ترفندها را مرور کنیم .

ابتدا تغییر تم اینستاگرام

برای تغییر تم در اینستاگرام اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده اید پس ابتدا اینستاگرام را بروزرسانی کنید .

سپس دو راه برای انجام این کار وجود خواهد داشت اولین راه این است که اگر شما از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید می توانید در گوشی خود گزینه Dark night را فعال کنید و پس از آن اینستاگرام شما نیز به Dark تغییر خواهد کرد .

اما در راه دوم چنانچه علاقه مند هستید فقط تم اینستاگرام شما به حالت Dark تغییر کند و گوشی شما ساده باقی بماند باید این کار را صرفا از تنظیمات خود برنامه انجام دهید . برای این کار لطفا مراحل زیر را انجام دهید :

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید
  2. به بخش تنظیمات یا همان setting بروید.
  3. روی گزینه تم Themesکلیک کنید و گزینه Dark را فعال کنید.

اما اگر گوشی شما آیفون است و از سیستم عامل ios استفاده می کنید باید مراحل زیر را برای تغییر تم گوشی انجام دهید :

  1. وارد تنظیمات موبایلتان شوید.
  2. روی گزینه Display and Brightness کلیک کنید و بعد هم چراغ Dark را روشن کنید.

اما برای تغییر آن صرفت در برنامه اینستاگرام می توانید همانند مراحل بالا در اندروید عمل کنید .

طراحی تم های مختلف برای اینستاگرام

حال در اینجا می خواهیم به شما عزیزان چگونگی طراحی تم های مختلف و جذاب را برای پیجتان آموزش دهیم و با نشان دادن نمونه هایی در این زمینه به شما ایده های جدیدی ارائه کنیم تا مخاطب بیشتری را جذب کنید و افزایش بازدید داشته باشید .

1. طراحی تم ردیفی

در این روش از طراحی شما می توانید برای مخاطبین تصاویر را به صورت داستانی و سریالی قرار دهید و مخاطبین نیز با ورود به صفحه شما احساس دست گرفتن یک مجله را پیدا خواهند کرد بنابراین شما با قرار دادن عکس های دارای یک تم و موضوع در کنار هم طراحی ردیفی را انجام داده و صفحه منظم تری را خواهید داشت .

2. طراحی تم پازل

تم پازل یکی از تم های محبوب در اینستاگرام محسوب می شود که حتما شما هم با آن برخورد کرده اید . این تم برای قرار دادن تصاویر بزرگ بسیار مناسب است ، شما باید تصویر را به تکه های کوچک تر تقسیم کرده و هر قسمت را به عنوان یک پست قرار دهید .

اما نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ابتدا بعد از تکه کردن عکس هر قسمت از آن دارای کیفیت بالایی باشد و بعد اینکه حتما این را نیز در نظر بگیرید که هر کدام از قسمت های عکس به تنهایی نیز دارای مفهومی باشد .

3. طراحی تم با مرزبندی مشکی

یقینا شما می توانید برای اینکه پیجتان بسیار خاص تر از دیگران باشد به جای مرزبندی سفید از مشکی که اشخاص بسیار کمی از آن استفاده می کنند بهره ببرید . این رنگ برای مرزبندی میان تصاویر باعث می شود عکس های شما کاملا قاب بندی شده و بیشتر از هم تفکیک و به چشم مخاطب جلوه کنند .

4. طراحی تم سیاه و سفید

طراحی تم سیاه سفید مسلما یک طراحی شیک و کلاسیک محسوب می شود که هیچ زمانی کهنه نخواهد شد . شما می توانید تمام تصاویر خود را به صورت سیاه و سفید در صفحه قرار دهید و آن را با موضوع پیج و یا کسب و کار خود هماهنگ کنید .

5. طراحی تم عمودی میان پست ها

شما می توانید از این طریق نقل قول ها ی خود را در صفحه قرار دهید به این شکل که میان دو تصویر نقل قولی مرتبط را بگذارید . با این تم زمانی که مخاطب وارد پیج شما می شود از نطم و چیدمان شما بسیار لذت خواهد برد و پیدا کردن یک نقل قول خاص نیز در پیج بسیار راحت تر خواهد شد .

6. طراحی تم رنگین کمان

یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین تم ها در اینستاگرام این تم می باشد . شما می توانید با قرار دادن تصاویر رنگی مختلف در صفحه خود این شکل را بوجود آورید .

7. طراحی با یک فیلتر مشترک برای پست ها

حال راه دیگر برای طراحی تم این است که چنانچه شما نمی خواهید تمام صفحه خود را به یکی از روش های بالا همیشه به یک شکل پست گذاری کنید می توانید از فیلتر برای عکس ها استفاده کنید به این صورت که همه مخاطبین شما را با آن حال و هوا و رنگ بشناسند .

8. طراحی تم تماما رنگی

این تم برای افرادی که همیشه عکس های رنگی می گیرند و از سوژه های رنگی عکاسی می کنند و یا افرادی که از طبیعت ، مواد غذایی و … عکاسی می کنند بسیار مناسب است شما می توانید یا از سوژه های رنگی یا در پس زمینه رنگی استفاده کنید تا صفحه ای تماما با رنگ های مختلف داشته باشید . این تم نیز بسیار برای جذب مخاطب تاثیر گذار خواهد بود .

ما در بوفالو تلاش کردیم تا تغییر تم در سیستم عامل گوشی و راه های مختلف طراحی تم و انواع آن را در اینستاگرام برای شما عزیزان مثال بزنیم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.