راهنمای مخفی بودن در اینستاگرام

راهنمای مخفی بودن در اینستاگرام

راهنمای مخفی بودن در اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام امکان این را داریم تا لحظات و تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذاریم . با این حال یکی از چالش هایی که کاربران با آن سر و کار دارند این است که راه حل چگونگی مخفی کردن فعالیت در اینستاگرام چه چیزی می باشد . گاهی پیش می آید که شما می خواهید عکس یا فیلمی را که به اشتراک می گذارید از دید فرد یا افرادی مخفی کنید یا تمایل ندارید دوستانتان بدانند شما چه زمانی در اینستاگرام آنلاین بوده اید و یا در چه صفحاتی کامنت گذاشته اید . اینستاگرام چند راه حل برای این مشکل قرار داده است .

1.مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

مخفی نگهداشتن آنلاین بودن برای برخی کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد . همان طور که می دانید امکان مشاهده کردن آنلاین بودن یا نبودن کاربران در اینستاگرام از طریق بخش دایرکت وجود دارد. با رفتن به این قسمت ، وضعیت فعالیت تمامی افرادی که با آن‌ ها چت کرده‌ اید، نشان داده می شود. در واقع زیر اسم پروفایل هر کاربر، عباراتی مانند “Active 2h ago” و یا “Active Now” دیده می‌شود . وضعیت آنلاین بودن یا نبودن شما به صورت پیش فرض برای سایر کاربران قابل مشاهده است. در صورتی که از این مورد رضایت ندارید و می خواهید فعالیت خود در اینستاگرام را مخفی کنید، می بایست اقداماتی را انجام دهید. برای مخفی کردن فعالیت خود در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1.  در ابتدای کار اینستاگرام خود را از طریق گوگل‌ پلی یا اپل استور آپدیت کنید.
  2. با باز کردن برنامه اینستاگرام وارد پروفایل شخصی خود شوید.
  3. با زدن آیکون سه نقطه، منوی آپشن را باز کنید.
  4.  پس از ورود به منوی setting وارد قسمت privacy شوید .
  5. با اسکرول به پایین، گزینه “Show Activity Status” را پیدا کنید و آن را غیرفعال کنید.

 

با انجام این کار دیگر کسی از آنلاین بودن شما در اینستاگرام با خبر نخواهد شد البته در این وضعیت شما هم از آنلاین بودن افراد مطلع نمی شوید.

 

2.مخفی کردن لایک یا کامنت خود

اگر برای پستی در اینستاگرام کامنت بگذارید یا پست مورد نظر را لایک کنید، در صورتی که حساب کاربری صاحب پست به صورت عمومی و یا با چند نفر دیگر مشترک باشد، کاربران دیگر نیز از لایک یا کامنت شما باخبر خواهند شد. برای بررسی این مورد کافی است به بخش Following در بخش اعلانات رفت و از آن جا فعالیت کاربران را زیر نظر گرفت. متاسفانه تا کنون اینستاگرام قابلیت خاصی را برای جلوگیری از این اقدام ارایه نکرده است. تنها کاری که شما می توانید برای مخفی کردن کامنت های خود در یک پست و یا لایک خود زیر یک پست انجام دهید، این است که به بلاک کردن افرادی که نمی خواهید از این اقدام باخبر شوند، بپردازید.

3.مخفی کردن جست جو یا سرچ اینستاگرام

 

چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم؟ در واقع این سوال کاربرانی ست که آشنایی کمی با فضای این شبکه اجتماعی دارند و به دنبال مخفی کردن جست و جو های خود در این شبکه اجتماعی هستند . البته هر کاربری در اینستاگرام، دارای تاریخچه ای از جست جو ها در اینستاگرام است که تمایل ندارد کسی از آن با خبر شود، به همین خاطر دنبال روشی برای مخفی سازی یا پاک کردن آن هاست.

برای پاک کردن تاریخچه جست جو ها یا سرچ خود می توانید از طریق دنبال کردن مراحل زیر این کار را انجام دهید:

  1. به صفحه پروفایل خود بروید.
  2. در سیستم های اندروید ابتدا خطوط سه نقطه گوشه سمت راست و بالا را بزنید .
  3. به پایین صفحه بروید و دکمه ای با نام clear search history را انتخاب و لمس کنید.

با انجام مراحل بالا شما به صورت موقت می توانید تاریخچه را پاک کنید. در صورتی که در جست جو ، هشتگ یا نام کاربری خاصی را جست و جو کنید ، دوباره در این قسمت ذخیره می شود.

البته باید بدانید که این کار باعث بسته شدن پیج ها و پست های پیشنهادی اینستاگرام و همچنین search recommendations نمی شود.

دکمه پنهان کردن سرچ اینستاگرام

اگر می خواهید که یک اکانت یا حساب را از قسمت پیشنهاد های اینستاگرام یا به عبارتی دیگر recommendations مخفی سازید، بهترین راه استفاده از امکان دکمه پنهان کردن است.

برای اینکار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید .

  1.  قسمت سرچ یا جست جو را انتخاب کنید.
  2. پروفایل مدنظر خود را نگه دارید و گزینه hide یا پنهان سازی را انتخاب کنید تا اعمال شود.

محدود سازی مطالب غیردلخواه 

اگر تمایل دارد که در قسمت پست های پیشنهادی اینستاگرام، نوع خاصی از مطالبی را که مورد علاقه تان نیست، مشاهده نکنید مراحل زیر را استفاده کنید:

  • پستی که مدنظر دارید، انتخاب کنید.
  • سه نقطه کناری در نواز منو از سیستم عامل اندروید را انتخاب کنید .
  • گزینه see fewer posts like this را اعمال کنید.

4.مخفی کردن استوری در اینستاگرام

هنگامی که پستی از طریق استوری منتشر میشود تمامی فالوورهایتان قادر به دیدن آن استوری هستند.اما اینستاگرام این امکان را به کاربران خود داده است تا نسبت به مخفی کردن استوری خود اقدام نمایند .

برای مخفی کردن استوری های خود از دید بعضی مخاطبان روش زیر را دنبال کنید .

  1. به پروفایل طرف مخاطبتان بروید.
  2. سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه بالای صفحه را انتخاب کنید.
  3. پس از آن گزینه Hide your story را انتخاب کنید.از این طریق دسترسی وی به استوری اینستاگرام خود را متوقف سازید .

 

لازم به ذکر است این روش در صورتی مناسب است که قصد دارید استوری خود را صرفا از دید یک فرد خاص پنهان کنید.

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.