چطور بفهمیم چه کسانی ما را آنفالو کرده اند

چطور بفهمیم چه کسانی ما را آنفالو کرده اند

چطور بفهمیم چه کسانی ما را آنفالو کرده اند

بیشتر کسانی که در اینستاگرام فعالیت دارند ، تمایل دارند که تعداد بیشتری فالوور و لایک کسب کنند و یکی از اصلی ترین پارامترها برای کسانی که به طور جدی در این رسانه اجتماعی فعالیت دارند این است که فالوورهای فعلی صفحه خود را حفظ کنند و نهایت سعی خود را می کنند که تعداد آنفالو های خود را کاهش دهند . همین طور احتمالا برای خیلی ها فهمیدن اینکه چه کسانی آن ها را در اینستاگرام آنفالو کرده اند جذابیت دارد . در حال حاضر اینستاگرام هیچ راهی را برای بررسی افرادی که صفحه ما را آنفالو کرده اند ارائه نداده است و در اپلیکیشن اینستاگرام تنها از طریق کم شدن تعداد فالوورها می توان پی برد چه تعدادی صفحه ما را آنفالو کرده اند ، اما اینکه چه کسانی صفحه ما را آنفالو کرده اند از طریق خود اینستاگرام فعلا امکان پذیر نیست .

برای بررسی افرادی که صفحه ما را آنفالو کرده اند باید از برنامه های جانبی استفاده کنیم . در حال حاضر چند اپلیکیشن برای دانلود موجود می باشند که امکان ردیابی فالوها و آنفالو ها را برای صفحه ما فراهم می کنند .

معرفی اپلیکیشن های آنفالویاب

1.اپلیکیشن Reports+

اگر تمایل دارید بدانید که چه کسانی از ابتدای نصب برنامه اینستاگرام شما را آنفالو کرده اند از این اپلیکیشن استفاده کنید . از نکات مثبت این برنامه امنیت بالای آن می باشد و به همین دلیل کلیه داده های برنامه به صورت محلی ذخیره می شوند . Report+ برای دریافت اعلان های از دست رفته کارایی دارد بنابراین می توانید برای بدست آوردن آمار آنفالوهای خود لاگین کنید . همین طور می توانید برای ردیابی فالو ها و آنفالو ها چند حساب کاربری را روی آن فعال کنید .

این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم کاربران IOS  رایگان می باشد .

2. اپلیکیشن Followmeter

یکی ار بهترین اپلیکیشن ها برای ردیابی فالوها و آنفالو ها اپلیکیشن Followmeter  می باشد . فرایند راه اندازی ساده ای دارد و کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان می باشد همین طور نسبت به برنامه Reports+  از سرعت بالاتری برخوردار است و قابلیت آنفالو یاب آن رایگان می باشد .البته این نرم افزار از زمانی که  آن را نصب کرده اید، فعالیت خود را روی حساب شما شروع می کند ، بنابراین افرادی که پیش از این شما را آنفالو کرده اند را نمی تواند پیدا کند. داشبورد آن، آنفالورها، فالورهای جدید، حساب های کاربری که شما آن ها را دنبال می کنید اما آن ها شما را دنبال نمی کنند، هم چنین حساب هایی که شما را فالو می کنند اما شما آن ها را فالو نمی کنید را به شما نشان می دهد.

برای فهمیدن اینکه چه کسانی شما را آنفالو کرده اند به قسمت  Unfollowers مراجعه کنید تا لیستی از حساب های مستقلی که شما را آنفالو کرده اند را در آنحا مشاهده کنید . با کلیک کردن روی نام هر کدام می توانید به آن ها پیام ارسال کنید یا شما نیز در صورت تمایل آن ها را آنفالو کنید .

این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم کاربران IOS  رایگان می باشد .

3. سایر اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های مناسب دیگری نیز در این زمینه موجود می باشد که در ادامه به طور مختصر آن ها را معرفی می کنیم ،اما توصیه می شود از دو اپلیکیشن بالا Report+ و Followmeter  برای ردیابی آنفالو ها استفاده کنید .

  • اپلیکیشن Followers & Unfollowers برای اندروید
  • اپلیکیشن  Follow Cop برای اندروید
  • اپلیکیشن Followers Tracker Pro برای ios
  • اپلیکیشن Followers Track for Instagram! برای ios

آنفالو کردن انبوه با Cleaner For Instagram

اگر دوست ندارید که کسانی که شما را آنفالو می کنند را در لیست کسانی که فالو کرده اید نگه دارید ، هر زمان که نوتیفیکیشن دریافت کردید، می توانید آن حساب را آنفالو کنید. اما اگر بخواهید افرادی که قبلا شما را آنفالو کرده اند را آنفالو کنید ، می توانید از طریق اپلیکیشن cleaner for instagram  این کار را انجام دهید .از طریق این برنامه خیلی راحت متوجه خواهید شد چه کسانی شما را فالو بک نمی کنند و می توانید آن ها را به صورت انبوه آنفالو کنید .

برای کار با این اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. با حساب کاربری خود وارد Cleaner شوید.
  2. در سربرگ Following به Quick Select سپس  Advanced Quick Select و بعد از آن non-followers بروید.
  3. به قسمتی بروید که می خواهید همه آن ها را آنفالو کنید. در غیر این صورت هر کدام از حساب هایی که نمی خواهید را از حالت انتخاب خارج کنید.
  4. روی Lightning icon سپس Unfollow و بعد از آن Start Now کلیک کنید .
  5. منتظر بمانید تا فرایند پردازش Cleaner for Instagram تمام شود. تغییرات انجام شده به سرعت در حساب کاربری اینستاگرام شما اعمال می شوند.

معایب استفاده از اپلیکیشن های جانبی

استفاده از اپلیکیشن های جانبی در بسیاری از موارد کار ما را راه می اندازند و ما را به هدف مورد نظر می رسانند اما مشکلاتی را هم به همراه دارند. از جمله اینکه API اینستاگرام به شدت از کار کردن توسعه دهندگان غیر رسمی روی آن جلوگیری می کند و برای آن ها محدودیت قائل می شود. همین طور این اپلیکیشن ها از سمت اینستاگرام اهراز هویت نشده اند بنابراین ممکن است امنیت صفحه شما کمی با مشکل مواجه شود. علاوه بر این این اپلیکیشن ها ممکن است هر زمانی که اینستاگرام قوانین یا API خود را بدون اطلاع تغییر دهد، متوقف شوند. لذا قبل از استفاده از هر اپلیکیشن جانبی ابتدا ریسک های استفاده از آن را در نظر بگیرید .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.