آموزش نحوه کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

آموزش نحوه کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

آموزش نحوه کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

اینستاگرام برنامه بسیار محبوبی نزد کاربران شبکه های اجتماعی می باشد و افراد بسیار زیادی در آن عضو هستند و اکانت دارند و احتمالا چنانچه شما نیز جزو آن افراد باشید می دانید که اکثر اشخاص روزانه جندین ساعت را در این شبکه اجتماعی زمان صرف می کنند .

اما نکته بسیار مهمی که برای اکثر اشخاص وجود دارد مصرف بسیار بالای حجم اینترنت در زمان استفاده از اینستاگرام می باشد .

این برنامه اصطلاحا قاتل حجم اینترنت شماست و بخصوص افرادی که از اینترنت دیتا یا همان موبایل خود استفاده می کنند به شدت این موضوع برایشان مهم خواهد بود .

اما خبر خوب اینجاست که اینستاگرام در نسخه آخر خود گزینه ای به نام Data Saver  را به برنامه اضافه کرده است که شما با فعال سازی آن می توانید در مصرف اینترنت خود به طور چشمگیری صرفه جویی کنید .

اتفاقی که با فعال کردن این گزینه برای برنامه می افتد آن است که اینستاگرام دانلود خودکار تمام ویدیو ها را برای شما می بندد مگر آن که خودتان روی آن ها کلیک کنید و عکس ها را نیز با کیفیت پایین برایتان نمایش می دهد و در کا امکان کنترل بسیار بهتری بر روی برنامه و مصرف اینترنت را به کاربر می دهد و همچنین بخاطر اینکه همه محتوا یکجا باز نمی شود مسلما سرعت برنامه و عکس ها تصاویر در آن بسیار بالا خواهد رفت .

حال با ما در بوفالو همراه باشد تا در ادامه نحوه فعال سازی این گزینه را برای شما عزیزان توضیح دهیم :

1 . در ابتدا حتما به شما عزیزان توصیه می کنیم که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید تا تمام امکانات برایتان فعال شود .

2 . برنامه را اجرا کرده سپس در قسمت پروفایل در بالای صفحه سمت راست بر روی آیکون سخ خط یا همان منو کلیک کنید و بعد وارد گزینه Settings یا تنظیمات شوید .

3 . در این قسمت وارد گزینه Account شوید .

4 . همانطور که مشاهده می کنید در صفحه باز شده بر روی گزینه Cellular data use کلیک کنید .

5 . در صفحه پیش رو شما گزینه Data saver را مشاهده می کنید ، حال می توانید با روشن کردن دکمه جلوی آن قابلیت کاهش مصرف دیتا اینستاگرام خود را فعال کنید . از این پس مصرف اینترنت شما به مقدار چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد .

حال می توانید با خیال راحت تری وارد اینستاگرام خود شده و از آن استفاده کنید و بر روی مصرف خود کنترل بسیار بیشتری داشته باشید این امر در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر خواهد بود .

امیدواریم مقاله بالا برای شما مفید بوده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.