ترفندهای مربوط به پست در اینستاگرام

ترفندهای مربوط به پست در اینستاگرام

ترفندهای مربوط به پست در اینستاگرام

اینستاگرام پر طرفدارترین شبکه اجتماعی ست که روز به روز به تعداد کاربران آن اضافه می شود . یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن راحت بودن کار با آن می باشد . اما به مرور زمان با چندین مرتبه به روز رسانی و اضافه شدن قایلیت های زیاد به این رسانه اجتماعی ، دارای برخی پیچیدگی ها شده است و این شبکه ی اجتماعی هر روز موضوع جدیدی برای کشف کردن در اختیار ما می گذارد  . لذا بعضی از قابلیت های آن ممکن است برای برخی کاربران مخفی مانده باشد . در این نوشته می خواهیم تکنیک ها و ترفندهای اینستاگرام مربوط به بخش پست ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم . پس با ما همراه باشید .

1.زمان بندی ارسال پست ها

برای کاربرانی که حساب کاربری آن ها بیزینسی می باشد و از اینستاگرام به منظور کسب درآمد استفاده می کنند ، این ویژگی بیشتر از آن که یک ترفند باشد در حقیقت یک ابزار برای کسب و کار می باشد . در صورتی که شما هم تمایل دارید از اینستاگرام برای توسعه یا راه اندازی یک کسب و کار استفاده کنید ، حتما این ترفند برای شما مفید خواهد بود .

نحوه ی تبدیل حساب شخصی به حساب بیزینسی :

  1.  به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید.
  2. در منوی ظاهر شده روی account بزنید.
  3. صفحه را کمی به سمت بالا بکشید. عبارت switch to business account را بزنید.
  4. با طی چند مرحله ی بعدی حساب شما به بیزینسی تبدیل می شود.

هنگامی که از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده می کنید ، زمانی که پست های حساب خود را منتشر می کنید بسیار حائز اهمیت خواهد بود . برای ارسال پست ها با یک زمان بندی دقیق و منظم می توانید از برخی نرم افزار های طراحی شده به این منظور کمک بگیرید. نرم افزارهای زمان بندی پست در اینستاگرام پست های شما را در زمانی که به آنها اعلام می کنید منتشر می کنند . اپلیکیشن های زمان بندی مختلفی وجود دارند که در ادامه یکی از پر طرفدارترین برنامه ها را به شما معرفی می کنیم .

نرم افزار Buffer :

نرم افزار بافر یکی از نرم افزار های مدیریت پست های اینستاگرام می باشد .بعد از دانلود نصب این اپلیکیشن ، وارد آن شوید وو یک حساب کاربری بسازید . سپس عکس یا ویدئوی مربوط به پست خودتان را انتخاب  و بارگذاری کنید.سپس در بخش کپشن،‌متن خود را نوشته و هشتگ هایتان را اضافه کنید. با زدن بر روی دکمه ی share منویی باز می شود که در آن جا می توانید زمان بندی انتشار پست را به برنامه اعلام کنید .

در صورتی که در زمان انتشار پست فرصت بارگذاری یا نوشتن کپشن نداشته باشیدنرم افزار buffer این کار را برای شما انجام می دهد لذا پست های شما با زمان بندی مناسب انتشار پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است ، نرم افزار قبل از انتشار پست در ساعت مقرر با ارسال یک هشدار برای گوشی شما ، شما را از زمان انتشار پست مطلع می کند و در صورت تایید شما پست شما را منتشر می کند . تنها نقطه ضعف این برنامه این است که امکان تگ کردن افراد یا اضافه کردن لوکیشن به پست ها را با این برنامه ندارید .

2. مدیریت پست های ذخیره شده

احتمالا بارها برای شما اتفاق افتاده است  که در حین گشت و گذار در اینستاگرام به پست های جالبی برخورد کرده اید و آن پست را ذخیره کرده اید.

 

نحوه سیو (ذخیره) یک پست :

روی آیکون سیو کردن پست در گوشه ی سمت راست پایین عکس بزنید . پست مورد نظر در بخش saved اینستاگرام  قرار می گیرد .در صورتی که پست های زیادی را ذخیره کرده باشید تعداد بسیار بالایی از پست های ذخیره شده بدون ترتیب خاصی را مشاهده می کنید و اگر قصد پیدا کردن پست خاصی را داشته باشید ،احتمالا موفق نخواهید شد .برای حل این مشکل بهتر است ، پست ها را دسته بندی یا collection کنید .

 

دسته بندی پست ها در هنگام ذخیره:

  1. دکمه سیو را بزنید تا یک عبارت آبی رنگ به اسم save to collection در بالای آیکون ظاهر می شود.
  2. save to collection را انتخاب کنید تا پست ذخیره شده در یک گروه به اسم دلخواهتان قرار گیرد .
  3. در صورتی که دسته بندی هایی موجود باشد می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. با اینکار پست فعلی در یکی از آن دسته بندی ها ذخیره می شود .

دسنه بندی تعداد زیادی از پست ها بعد از ذخیره :

  1. در صفحه پروفایلتان بر روی سه خط بالای صفحه بزنید.
  2. به قسمت saved یا ذخیره شده بروید .
  3. یک مربع چهار قسمتی در صفحه ای برای شما باز می شود که شامل تمام پست هایی می باشد که تا کنون ذخیره کرده اید .
  4. در گوشه ی بالا سمت راست روی علامت به علاوه + بزنید. تمامی پست های سیو شده ی شما با قابلیت انتخاب کردن ظاهر می شوند.
  5. در گوشه ی هر عکس یک دایره ظاهر می شود که بعد از انتخاب کردن تیک آبی رنگی روی آن قرار می گیرد.
  6. هر کدام از پست ها را که می خواهید در یک گروه قرار بگیرند را انتخاب کنید.
  7.  می توانید برای گروه انتخاب شده ، اسم و همین طور از گالری گوشی خود عکسی برای گروه انتخاب کنید .

3.روشن کردن اعلان پست جدید برای افراد به خصوص

زمانی که به صفحه خاصی بسیار علاقه مندید و یا مطالب آن برای شما بسیار مهم می باشد و به هیچ عنوان نمی خواهید هیچ پست جدیدی را از دست دهید ، خبر خوب این است که فعال کردن اعلان پست برای شما طراحی شده است .همین طور زمانی که علاقه دارید  در جشنواره های صفحات مختلف شرکت کنید این ترفند برای شما بسیار مفید می باشد مخصوصا اگر قرار است برای دریافت جایزه زودتر از بقیه لایک کنید یا کامنت بگذارید. در این صورت باید ویژگی post notification یا اعلان پست جدید را برای آن حساب فعال کنید.

برای فعال کردن اعلان پست جدید مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. به صفحه ی پروفایل آن صفحه بروید.
  2. با باز کردن یکی از صفحات ،بر روی سه نقطه ی بالای پست بزنید.
  3. در منوی پاپ آپ باز شده بر روی عبارت Turn On Post Notification بزنید .

حالا هر زمان صفحه ی مورد نظر شما پست جدیدی بارگذاری کند ، از طریق اعلانات گوشی خودتان متوجه انتشار پست جدید می شوید. در صورت عدم تمایل به ادامه اعلانات از طریق همین مراحل می تواند اعلان پست جدید را خاموش کنید .

  1. به صفحه ی پروفایل آن صفحه بروید.
  2. با باز کردن یکی از صفحات ،بر روی سه نقطه ی بالای پست بزنید.
  3. در منوی باز شده بر روی عبارت turn off post notification بزنید .

4. کار با پست های  IGTV

همان طور که می دانید به پست های شامل ویدئو که مدت زمان آنها از یک دقیقه بیشتر است ،پست های igtv گفته می شود .

پست های igtv با آیکون تلویزیون آنتن داری که در گوشه ی تصویر آنها وجود دارد ، قابل تشخیص هستند . همچنین پست های igtv در دسته بندی جداگانه ای در تب وسط در صفحه ی اصلی پروفایل اشخاص قرار می گیرند.کار با پست های igtv نسبت به ویدئوهای عادی کمی متفاوت است. ویدئوی های igtv قابلیت های زیادی دارند:

  1. میتوانید آنها را به صورت جهش های 10 ثانیه ای جلو بزنید و  یا عقب ببرید.برای اینکار باید در هر سمتی که می خواهید دو ضربه ی متوالی روی حاشیه ی صفحه بزنید. با این کار ابتدا آیکون جهش در صفحه ظاهر می شود و بعد ویدئو 10 ثانیه جابجا می شود.
  2. می توانید بر روی آیکون play در انتهای اسکرول ضربه بزنید تا نمایش آن را متوقف کنید .
  3. می توانید ویدئو آن را هر اندازه که دوست دارید با جابه جا کردن اسکرول جلوتر یا عقب تر ببرید. زمان کلی ویدئو در انتهای اسکرول دیده می شود.
  4. با زدن یک ضربه روی صفحه می توانید به بخش کامنت ها بروید. تعداد دیده شدن یا view ویدئو را ببینید
  5. اگر اینترنت شما دچار اختلال شود، دایره ای در میان صفحه می چرخد تا زمانی که ویدئو لود شود.
  6. دکمه ی up next در پایین استوری وجود دارد. با زدن روی آن سایر ویدئوهای igtv مربوط به آن صفحه برای شما نمایش داده می شود.
  7. سایر امکانات igtv مانند پست های عادی است. یعنی شما می توانید igtv را ذخیره کنید و یا آن را برای دیگران ارسال کنید.همین طور قادر خواهید بود ، آیدی پیج اینستاگرام شخص و اطلاعات دیگر را در صفحه آن ببینید .

امیدواریم نوشته ارائه شده در مورد ترفند های مربوط به پست اینستاگرام برای شما عزیزان مفید واقع شود .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.