همه چیز درباره Paid Partnership اینستاگرام

همه چیز درباره Paid Partnership اینستاگرام

همه چیز درباره Paid Partnership اینستاگرام

دیگر مشاهده تبلیغات در صفحات مختلف بسیار عادی شده است شما یقینا در طول روز با چندین صفحه در اینستاگرام مواجه می شوید که در استوری های خود و یا پست ها از افراد و یا شرکت ها و برندها تبلیغ قرار داده اند .

حال می خواهیم در این پست برای شما چگونگی استفاده حرفه ای از تگ بیزینس پارتنر اینستاگرام را آموزش دهیم و در کل راهنمای استفاده از paid partnership را در اختیارتان قرار دهیم .

شما می توانید با کمک گرفتن از بخش branded content در اینستاگرام به راحتی و به صورت حرفه ای اسپانسر یا سرمایه گذار خود را به مخاطبین معرفی کنید .

نکات اساسیو مهمی که در این مقاله برای شما عزیزان در نظر گرفته شده شامل موارد زیر می باشد :

آشنایی با قابلیت Paid Partnership در اینستاگرام

شما با استفاده از این قابلیت در اینستاگرام می توانید بدون نیاز به زدن هشتگ هایی مانند #تبلیغ #ad و … به مخاطبین خود به صورت حرفه ای نشان دهید که این پست یا استوری شما دارای سرمایه گذار و اسپانسر می باشد .

امکانات و مزایای Paid Partnership اینستاگرام

یکی از بهترین مزایای استفاده از این امکان و زدن business partner در پست این است که شما دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات و نشان دادن آمار بازدید از پست و استوری برای اسپانسر خود نخواهید داشت و تنها کافیست سرمایه گذار شما بر روی گزینه view insight کلیک کرده تا آمار لحظه ای نتایج تبلیغ را مشاهده کند .

درباره Business Partner اینستاگرام

واژه بیزینس پارتنر به معنای شریک تجاری در اینجا به همان شخص یا شرکتی گفته می شود که شما در حال حاضر از او تبلیغات دریافت کرده و در صفحه خود موظف به نمایش درست و حرفه ای آن محصول شده اید .

فعال کردن تگ بیزینس پارتنر اینستاگرام

در مقاله پیش رو ما برای شما آموزش قدم به قدم فعال کردن تگ بیزینس پارتنر را ارائه خواهیم کرد تا متوجه شوید که چطور باید یک برند را به عنوان بیزینس پارتنر خود معرفی کنید .

معنای Branded Content چیست ؟

میتوان گفت هر محتوای برند شده ای که شما در قالب تبلیغات برای شرکت ها تهیه می کنید و قرار می دهید را می گویند که از این تگ در اینستاگرام برای ساماندهی تمامی استوری ها و پست های تبلیغاتی استفاده می شود .

آموزش مراحل تگ کردن Business Partner در پست

  1. ابتدا شما باید مراحل روتین قرار دادن یک پست را طی کنید ، تصویر و کپشن پست را برای انتشار آماده کنید .

2. بر روی Advanced Settings کلیک کنید .

3. در زیر قسمت Branded Content بر روی Tag Business Partnet کلیک کنید .

4. شما در اینجا باید آدرس برند و شرکتی که می خواهید تبلیغات را برای آن ها انجام دهید تایپ کنید و چنانچه دیدید که آن را برای شما نمایش نمی دهد بر روی گزینه زیرین Search For کلیک نمایید . سپس که اکانت را در صفحه مشاهده کردید روی آن کلیک کرده و انتخابش کنید .

5. حال در این مرحله پست خود را منتشر کرده و سپس می توانید آدرس اکانتی که به عنوان اسپانسر قرار داده اید در اینجا مشاهده کنید .

و در آخر نیز هر زمان که نیاز به ویرایش داشتید می توانید بر روی این قسمت کلیک کرده و آن را حذف و یا ویرایش کنید .

آموزش مراحل تگ کردن Business Partner در استوری

  1. در اینجا نیز ابتدا مراحا روتین قرار دادن استوری را طی کرده تصویر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی علامت لینک کلیک کنید .

2. مجددا در قسمت Branded Content بر روی Tag Business Partnet کلیک کنید .

پس از این مرحله دقیقا مراحل بعدی را مانند تگ کردن در پست که توضیح دادیم طی کنید و بعد از انتشار به استوری خود سر بزنید باید نام برند مورد نظر در زیر نام شما در استوری قرار گرفته باشد . به امید اینکه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.