تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

مسلما در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین برنامه های مورد استفاده برای علاقه مندان شبکه های اجتماعی می باشد و از کاربران بسیار زیادی برخوردار است . این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها و دستگاه ها قابل دسترس بوده و افرا می توانند با هر وسیله ای از آن بهره مند شوند .

اما تا به امروز مشکل زبان این برنامه بود که به صورت پیش فرض انگیلیسی قرار داده شده بود و به همین دلیل افراد بسیاری که با زبان انگلیسی آشنایی کافی نداشتند استفاده از برنامه برایشان سخت و یا نشدنی بود .

اما خبر بسیار خوب این است که اینستاگرام در بروزرسانی های آخر خود زبان های جدیدی به برنامه اضافه کرده که یکی از آن ها زبان فارسی می باشد . بنابراین از این پس کاربران ایرانی و فارسی زبان نیز می توانند به راحتی از تمام امکانات اینستاگرام لذت ببرند و با آن کار کنند .

حال ما نیز تصمیم گرفتیم در بوفالو برای شما آموزش چگونگی تغییر زبان اینستاگرام را قرار دهیم تا شما عزیزان نیز از این گزینه بهره مند شوید ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

مراحل تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

  1. برای شروع حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی ( آپدیت ) کنید تا امکانات کامل برایتان نمایش داده شود .
  2. حال برنامه نصب شده را اجرا کرده در پایین وارد بخش پروفایل خود شده و سپس بر روی شکل سه خط یا همان منو در بالا سمت راست کلیک کنید و بعد از آن در منوی باز شده بر روی گزینه تنظیمات یا Settings کلیک نمایید .

3. پس از ورود به بخش تنظیمات شما باید بر روی گزینه Account کلیک کرده مانند تصویر زیر و وارد آن شوید .

4. در اینجا شما باید بر روی گزینه Language شوید .

5. در قسمت وارد شده شما می توانید زبان های در دسترس را مشاهده کنید و از همین بخش زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی آن اینستاگرام را به آن زبان تغییر دهید . همانطور که در بالا اشاره کردیم نکته خوب اینجاست که زبان فارسی نیز در این بخش به چشم می خورد که شما می توانید از آن استفاده کنید .

امیدواریم که مقاله پیش رو برای شما مفید واقع شده باشد . شما می توانید در بوفالو مطالب بیشتری را درباره اینستاگرام مطالعه کنید .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.