آموزش برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام

آموزش برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام

آموزش برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام

در مقاله قصد داریم به شما عزیزان نحوه قرعه کشی در اینستاگرام از میان لایک ها و کامنت ها را آموزش دهیم چرا که یقینا این کار یکی از جذاب ترین و ‍پرطرفدارترین فعالیت ها در اینستاگرام محسوب می شود .

و به هیچ وجه به آن سختی که فکر می کنید نیست و به راحتی شما هم می توانید این کار را در صفحه خود برای مخاطبینتان انجام دهید .

مسابقه اینستاگرامی

در مرحله اول شما باید طرح یک مسابقه را در صفحه خود بریزید تا بتوانید پس از آن به سراغ قرعه کشی بروید بنابراین ابتدا یک مسابقه خوب و هیجان انگیز نصبت به موضوع صفحه خود و مخاطبین خاص خود پایه ریزی کنید .

معرفی سایت های مربوط به قرعه کشی اینستاگرام

سایت هایی وجود دارند که برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرام به شما کمک می کنند در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد :

سایت Appsortes

این سایت از آن دسته سایت های رایگان در زمینه قرعه کشی اینستاگرام محسوب می شود که شما می توانید از آن استفاده کنید . این سایت برای شما به صورت تصادفی از میان کامنت ها قرعه کشی را انجام می دهد .

سایت Namepicker

این سایت را می توان یکی از بهترین سایت ها در زمینه قرعه کشی اینستاگرام نام برد و استفاده از آن نیز بسیار راحت است .

شما ابتدا بعد از ورود به این سایت باید در بالای صفحه گزینه instagram comment picker را انتخاب کرده و سپس برای ورود اقدام کنید اما نکته مهم اینجاست که شما حتما باید از طریق فیسبوک وارد شوید و گزینه Login with facebook را کلیک کرده بعد از آن صفحه اینستاگرام خود را که به فیسبوک خود نیز متصل است وارد کنید تا بتوانید از امکانات سایت روی اینستاگرام خود استفاده کنید .

سایت commentpicker

همین ابتدا باید خاطر نشان کنیم که مانند سرویس بالا برای استفاده از این سایت نیز باید حتما اینستاگرام خود را به فیسبوک خود متصل کرده باشید .

بعد از ورود به سایت لطفا روی گزینه Log in with facebook کلیک کنید تا وارد صفحه ای بشوید که در آن می توانید در آن پست مورد نظر را انتخاب و از میان کامنت های آن قرعه کشی کنید .

این سایت فقط برای قرعه کشی از میان کامنت ها کار می کند .

برنامه socialcrumb

این برنامه نیز برای قرعه کشی تصادفی در ایستاگرام استفاده می شود . و مجددا برای استفاده از این برنامه نیز باید اکانت شما به فیسبوک متصل باشد .

شما ابتدا باید نرم افزار socialcrumb را دانلود کنید و سپس وارد آن شده و مراحل زیر را انجام دهید :

  • ابتدا با اکانت فیسبوک خود وارد آن شوید .
  • حتما در نظر داشته باشید که با همان اکانت فیسبوکی وارد شوید که به اینستاگرام خود متصل است .
  • پست مورد نظر برای قرعه کشی را انتخاب کنید .
  • حال شما می توانید یا همه کامنت ها را در قالب یک فایل اکسل استخراج کرده و یا از میان آن ها یک نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید .

برنامه Lukky

این برنامه نیز قرعه کشی را از میان کامنت ها انجام می دهد و برنامه بسیار کاربردی محسوب می شود .

تفاوت این برنامه این است که صرفا برای سیستم عامل اندروید کار می کند . شما می توانید ابتدا این برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید . سپس از طریق آن وارد اینستاگرام خود شوید و پست مورد نظر خود را برای قرعه کشی انتخاب کنید تا برنامه برای شما از میان کامنت ها یک نفر را انتخاب کند .

پس از آن نیز می توانید ویدیوی قرعه کشی را برای مخاطبینتان در اینستاگرام قرار دهید تا همه آن را مشاهده کنند .

و در آخر اینکه راه اندازی مسابقه در صفحه خود یکی از بهترین راه های تعامل با مخاطبین اینستاگرام محسوب می شود و بر روی افزایش فالور شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود امیدواریم برنامه ها و سایت های معرفی شده در این مقاله برای شما مفید واقع شود .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.