آموزش استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام

آموزش استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام

آموزش استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام

بر هیچ کس پوشیده نیست که برنامه اینستاگرام امروزه محبوب ترین برنامه سرگرمی و اشتراک گذاری در میان مخاطبین فضای مجازی محسوب می شود .

این برنامه نه تنها برای اشتراک گذاری شخصی مطالب بلکه برای آموزش ، کسب و کار ، سرگرمی و بسیار فعالیت های دیگر نیز مورد استفاده است .

شما به راحتی با استفاده از قابلیت های این برنامه می توانید به تولید محتوای تصویری بپردازید و در کنار آن محتوای کتنی نیز تولید و ارائه کنید و در آخر این محتوا را میان میلیون ها نفر عضو این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید .

و در آخر اینکه فرای همه این امکانات اینستاگرام هر چند وقت یک بار آپدیت یا بروز رسانی ارائه می کند که گزینه ها و قابلیت های جدیدی نیز در اختیار کاربران می گذارد .

حال باید بدانید که اینستاگرام به خاطر محبوبیت و مخاطبین بسیار زیاد خود برای هر سیستم عاملی نسخه مرتبط خود را ارائه داده است .

اینستاگرام نسخه هایی برای اندروید ، ios و حتی ویندوز ارائه کرده که شما می توانید به راحتی با کامپیوتر خود نیز به اینستاگرام دسترسی داشته باشید ، اما فراتر از آن نسخه دیگری نیز تحت وب ارائه شده که به شما این امکتن را می دهد بدون نصب برنامه روی سیستم خود از آن استفاده کنید .

نسخه وب اینستاگرام برای افرادی خوب است که به هر دلیلی نمی خواهند این نرم افزار را روی گوشی و یا کامپیوتر خود نصب کنند و یا می خواهند فعالیتشان به صورت پنهانی باشد .

در ضمن این قابلیت به شما این امکتن را می دهد که هر زمان که گوشی و یا کامپیوتر شخصی خود را به همراه ندارید بتوانید از طریق سیستم دیگری یک بار وارد اینستاگرام خود شده و بعد بدون نگرانی از آن خارج شوید .

به همین دلیل و البته دلایل بیشتر قصد داریم در ادامه به شما چگونگی کار با نسخه وب اینستاگرام را آموزش دهیم ، پس لطفا با ما همراه باشید .

نحوه ورود به نسخه وب اینستاگرام

شما برای دسترسی به نسخه وب اینستاگرام می توانید با اتصال به اینترنت و از طریق مرورگر خود اقدام نمایید

ابتدا باید در بالای مرورگر خود نام سایت اینستاگرام را به آدرس www.instagram.com وارد کنید

سپس در این مرحله وارد سایت و صفحه اینستاگرام خواهید شد که در تصویر زیر مشاهده می کنید

در این قسمت شما با زدن دکمه Log In می توانید به صفحه ای که اطلاعات اکانت شما را می خواهد وارد شوید و پس از وارد کردن نام کاربری و پسوورد به حساب خود دسترسی پیدا کنید .

اما چنانچه شما حساب کاربری اینستاگرام ندارید و مایلید برای خود اکانتی بسازید باید روی گزینه Sign Up کلیک کرده تا وارد صفحه ای مانند تصویر زیر شوید و بتوانید مراحل ساخت یک اکانت اینستاگرام را در آن طی کنید .

حال پس از ورود به حساب اینستاگرام خود از شما سوال می شود که آیا می خواهید اطلاعات حساب خود را روی مرورگر ذخیره کنید ؟

پیشنهاد ما این است که گزینه Not Now را انتخاب کنید تا ازلاعات شما ذخیره نشود و پس از خروج شخص دیگری نتواند بدون اجازه شما وارد اکانتتان شود .

البته شما با این کار مجبور هستید هر بار که می خواهید با این سیستم وارد حساب خود شوید مجدد اطلاعات خود را وارد کنید اما اما در عوض امنیت اکانت خود را تضمین کرده اید .

محیط کاربری نسخه وب

بعد از ورود خواهید دید که تقریبا همه چیز مانند نسخه اصلی اینستاگرام است و تفاوت ظاهری خاصی مشاهده نمی شود .

همه چیز از جای استوری ها و نوار ابزار و … کاملا مشابه خواهد بود و شاید تفاوت های بسیار کمی مشاهده کنید .

تفاوت در دسترسی های برنامه

در نسخه وب نیز شما به طور اساسی به محدودیتی رو به رو نخواهید شد و شما همانند نسخه های اصلی می توانید از طریق نوار ابزار پایین برای گذاشتن پست روی تصویر پلاس یا + کلیک کنید و یا برای رفتن به اکسپلور روی گزینه ذره بین رفته و کار های دیگر را نیز مانند نسخه اصلی انجام دهید .

محدودیت های نسخه وب

می توان گفت اساسی ترین و مهم ترین محدودیت و تفاوت در نسخه وب برای کاربران عدم امکان استفاده از تماس تصویری می باشد .

بارگذاری ویدیوهای بلند

همانطور که می دانید در حالت عادی اینستاگرام شما صرفا می توانید ویدیوهای کمتر از یک دقیقه را بارگذاری کنید .

و اما برای بارگذاری ویدیوهای بلند باید از قسمت IGTV استفاده کنید . برای بارگذاری تصاویذ بیش از 10 دقیقه در نسخه وب اینستاگرام باید روی گزینه IGTV کلیک کنید و پس از آن در سمت راست صفحه گزینه آبی رنگ Upload نمایان می شود .

شما با کلیک بر روی این گزینه می توانید وارد صفحه جدیدی شوید که در آنجا امکان آپلود ویدیوهای بلند خود را خواهید داشت .

و اما در ادامه به این موضوع دقت کنید که برای آپلود ویدیوها حتما باید Title یا تیتر برای ویدیوی خود انتخاب و بنویسید در غیر این صورت آپلود امکان پذیر نخواهد بود .

این جمله پس از آپلود در اینستاگرام برای مخاطبین در زمان دیدن ویدیو نشان داده خواهد شد بنابراین سعی کنید از جمله های تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار استفاده کنید .

به امید اینکه مقاله پیش رو برایتان مفید بوده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.