همه چیز درباره تیک آبی اینستاگرام

همه چیز درباره تیک آبی اینستاگرام

همه چیز درباره تیک آبی اینستاگرام

یقینا همه در اینستاگرام به افرادی و صفحه هایی که جلوی نام آن ها تیک آبی است بر خورده ایم و شاید بسیار کنجکاو بوده ایم که بدانیم این علامت چیست و اصلا چطور می شود آن را بدست آورد .

ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و جامع همه چیز را درباره این تیک آبی برای شما عزیزان توضیح دهیم .

تیک آبی چیست ؟

در حال حاضر که اینستاگرام چیزی حدود یک میلیارد کاربر فعال دارد دیگر برای خودش دنیایی محسوب می شود ، مکانی شلوغ و مملو از آدم های مختلف که هر کدام برای خودشان نظراتی دارند و در این میان افراد بسیاری نیز هستند که هیچ حرف خاص و یا مطلبی برای ارائه ندارند و شروع به ساختن صفحاتی به نام افراد معروف و مشهور می کنند که از آن طریق برای خود مخاطبی جذب کنند .

به همین دلیل در اینجا وجود تیک آبی بسیار حائز اهمیت خواهد بود ، این تیک برای آن است که صفحه اصلی اشخاص معروف از طرف خود اینستاگرام تایید شده و به مخاطبین معرفی شود تا همه بدانند که باید کدام صفحه را به عنوان اکانت اصلی اشخاص دنبال کنند .

تیک آبی ایسنتاگرام ویا همان Verified Badge در کنار نام کاربر قرار می گیرد .

حال اگر هر کدام از شما عزیزان با این تعاریف مایل به دریافت تیک آبی برای خود هستید لطفا تا انتهای مطلب را مطالعه کنید تا مراحل آن را برای شما توضیح دهیم .

تیک آبی اینستاگرام به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

اینستاگرام در سایت رسمی خود اینطور اعلام کرده که برخی نهادهای عمومی ، برندها و افراد مشهور این تیک را دریافت می کنند .

و البته امکان درخواست و یا خرید این تیک نیز وجود ندارد . اما در کل می توان گفت که سیاست اینستاگرام در این زمینه خیلی مشخص و دقیق نمی باشد و افرادی خارج از این حالت های گفته شده نیز این تیک را دریافت کرده اند . برای مثال به صفحات زیر دقت کنید :

صفحه معتبر Comedyslam با بیش از ۹ میلیون فالوور تیک آبی ندارد اما یک صفحه دیگر تنها با ۵ هزار فالوور و بدون داشتن حتی یک پست از اینستاگرام نشان تایید دریافت کرده است.

چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام

پس تا اینجا متوجه شدیم که خیلی شاخصه های دقیق و مشخصی برای دریافت این تیک وجود ندارد اما این را می دانیم که مهمتر از هر چیز این است که صفحه شما باید معتبر باشد و اما راه های متعددی برای کسب این اعتبار موجود است که در ادامه باهم مرور خواهیم کرد

1. داشتن فعالیت مستمر

یکی از مهم ترین شرایط برای دریافت تیک آبی اینستاگرام داشتن فعالیت مستمر و روزمزه در صفحه شما است ، البته چنانچه کسی ماه به ماه در اکانت خود پست نمی گذارد دیگر تیک آبی به په دردش می خورد ؟

بنابراین فعال بودن شما بسیار حائز اهمیت است و اگر تا کنون اینچنین نبوده اید باید از این لحظه حوصله به خرج دهید و روزانه زمانی را برای فعالیت در صفحه خود اختصاص دهید .

به این نکته نیز توجه کنید که در کل برای فروش بیشتر ، جذب مخاطبین جدید ، کسب رتبه و … به هر حال شما باید تعامل خود در اینستاگرام را بالا برده و ارتباطات و فعالیتتان را زیاد کنید حتی اگر به دنبال گرفتن تیک نباشید .

2. شخصیت و رفتار شما در اینستاگرام

رفتارهای شما و اعمالی که در این شبکه اجتماعی انجام می دهید بسیار بر روی شانس شما برای گرفتن تیک آبی موثر است .

زیرا اساسا اینستاگرام تمام کارهای شما و فعالیت هایتان را برای ارائه تیک آبی بررسی می کند و رفتارهای توهین آمیز ، صحبت های نژاد پرستانه ، استفاده از محتوای غیر اخلاقی و مسائلی از این دست بسیار روی دریافت تیک آبی تاثیر خواهد داشت .

بنابراین باید رعایت مسائل اخلاقی را بکنیم که البته این نیز صرفا ربطی به نیاز به دریافت تیک آبی ندارد و البته که در همه موارد باید این مسائل را رعایت و در میان میلیون ها نفر رفتارها و حرف های ناشایست نزد .

3. داشتن مخاطبین زیاد و اما حقیقی

همانطور که در ابتدا برایتان مثالی زدیم درست است که خیلی از افراد با تعداد فالوور کم نیز این تیک را دریافت کرده اند اما این را بدانید که بصورت عمومی داشتن فالوورهای زیاد شانس شما و احتمال دریافت تیک آبی را به شدت افزایش می دهد .

اما همانطور که گفتیم حواستان باشد که به هیچ عنوان برای بالا بردن فالوور از خرید و دریافت مخاطبین فیک و غیر واقعی استفاده نکنید چونکه اینستاگرام سریعا متوجه خواهد شد و دیگر به صورت کلی شانس خود را از دست خواهید داد .

4. حرفه ای و رسمی فعالیت کنید

سعی کنید تا جایی که امکان دارد حرفه ای و رسمی صفحه خود را اداره و مشخصات خود را ارائه کنید تا اینکه مانند یک صفحه عادی و خانوادگی به نظر نیایید برای این کار ابتدا می توانید بیوگرافی خود را به صورت حرفه ای وارد کرده و یا آدرس سایت خود را در قسمت معرفی قرار دهید .

در ادامه می توانید اینستاگرام خود را به اکانت های دیگر خود مانند فیسبوک و توئیتر متصل کنید که در حرفه ای تر نشان دادن شما بسیار موثر است .

در کل هرچه اکانت های بیشتری را به اینستاگرام خود وصل کنید برای اینستاگرام شناسایی شما راحت تر و شانس دریافت تیک برایتان بیشتر خواهد شد .

5. ارتباط با اشخاص مشهور

توجه داشته باشید که یکی دیگر از راه های دریافت تیک آبی ارتباط مثبت با اشخاص مشهور است ، چنانچه این افراد شناخته شده شما را در مثلا کامنت هایشان منشن کنند و یا فرضا در صفحه یشان شما را حمایت و تبلیغ کنند بسیار در بالا بردن اعتبار شما تاثیر خواهد داشت

پس اگر حتی آشنای معروفی نیز ندارید ولی خودتان استعدادی دارید و یا کار هنری انجام می دهید و چیزهایی از این دست حتما شروع کنید به فرستادن کارهای خود برای افراد مشهور و مرتبط با کار شما ، احتمال اینکه بعد از مدتی یکی از این افراد پاسخ شما را بدهد نیز کم نخواهد بود .

6. خبرساز بودن

یکی دیگر از راه ها این است که بتوانید کاری انجام دهید که خبر ساز شود و برای مثال در خبرگزاری های معتبر در موردش صحبت کنند آن زمان می توانید راحت تر برای گرفتن تیک آبی اقدام کنید ، البته باید بدانیم که از هر راهی و به هر قیمتی نیز نباید خبر ساز شد .

7. مکاتبه با اینستاگرام

بعد از انجام مراحل بالا و رسیدن به جایگاه درست مرحله آخر نوشتن و تهیه یک نامه بسیار رسمی و درخواست از اینستاگرام برای پیگیری کارتان است . البته که این نامه باید حتما به زبان انگلیسی باشد .

از راه های مختلف به اینستاگرام توضیح دهید که نیاز دارید صفحه شما از دیگران متمایز باشد و شرایط را برایش توضیح دهید .

این احتمال نیز وجود دارد که شما به هیچ وجه در دفعات اول ارسال ایمیل جوابی دریافت نکنید اما نگران نباشید و اینکار را تکرار کنید و بالاخره جواب خواهید گرفت . این یک روند یک روزه نیست .

در آخر اینکه همیشه این را مد نظر داشته باشید که شما برای کسب اعتبار به دنبال تیک آبی هستید پس در همین اول کار برای خود برنامه ای حرفه ای بریزید و صفحه خود را با کیفیت و روی اصول بالا بیاورید . راه های متععدی برای بالا بردن فالوورهای خود نیز وجود دارد که می توانید در دیگر پست های سایت بوفالو مطالعه کنید و در این زمینه نیز می توانید اگر سوالی داشتید با کارشناسان ما مطرح و راهنمایی دریافت کنید .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.