آیا اینستاگرام برای درآمد زایی مناسب است ؟

آیا اینستاگرام برای درآمد زایی مناسب است ؟

آیا اینستاگرام برای درآمد زایی مناسب است ؟

با ورود و معرفی شبکه های اجتماعی مختلف به گوشی های هوشمند ، شاید ابتدا کمتر کسی تصور درآمد زایی و قابلیت پولسازی با آن ها را تصور می کرد .

اما به مرور و با بیشتر شدن امکانات جانبی این شبکه ها و افزایش سرعت و کاربران اینترنتی دیدیم که این مسئله اتفاق افتاد و در این میان در ایران اینستاگرام گوی سبقت را از باقی رقبا ربوده است .

برای شروع بد نیست از آمارهایی مانند درآمد هفتگی با میانگین 10 میلیون تومان برای صفحاتی با تعداد مخاطب 700 الی 800 هزار نفری و فروش حدود 50 میلیوت تومانی برخی دیگر از صفحات اشاره کنیم .

بنابراین یقینا اینستاگرام برای رونق و گسترش کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود .

حال باید این را بدانید که در خریدهای اینترنتی و جستجو برای کالا به صورت آنلاین تعداد افرادی که این کار را از طریق تفن همراه هوشمند خود انجام می دهند بسیار بیشتر از افرادی است که با کامپیوتر به خرید اقدام می کنند .

و اما در این میان شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با بالاترین میزان رشد و جذب کاربر در سال اخیر از تمام رقبای خود در این زمینه جلو افتاده است و این به آن معنا است که اینستاگرام بستری مناسبی برای شروع فعالیت به صورت آنلاین می باشد .

در ایران آمار کاملا دقیقی از تعداد و میزان رشد اخیر کاربران اینستاگرام ئجود ندارد اما با توجه به مشاهده رشد دنبال کنندگان صفحات فارسی در این شبکه و میزان دانلود این نرم افزار فقط از طریق برنامه کافه بازار می شتوان به راحتی به افزایش شدید مخاطبان این شبکه اجتماعی پی برد .

به چه دلیل اینستاگرام

یکی از مهم ترین مزیت های اینستاگرام امکان جستجوی راحت هر شخص و یا محصول و … است و بسیار سریع دیده شدن به روش های مختلف . در ضمن بر پایه تصویر بودن این شبکه اجتماعی نیز بسیار مناسب برای ارائه محصول و خدمات می باشد و جذابیت مطالب را برای مخاطبین چند برابر خواهد کرد و در ادامه امکان استفاده از هشتک ها برای دسته بندی و سهولت در جستجو بسیار کار را راحت کرده است . حال اگر شما محصولی دردست دارید با گرفتن و قرار دادن تصویری از آن و هشتگ گذاری می توانید با بازاریابی اصطلاحا ویروسی یعنی به این صورت که مطلب شما در میان کاربران دست به دست شود محصول خود را به سرعت در میان افراد زیادی به نمایش بگذارید .

افزایش صد در صدی مخاطب در یک سال

باید بدانید که رشد مخاطبین در اینستاگرام همانطور که گفتیم بسیار بالا بوده و برای مثال در همین یک سال حدود دو برابر شده است و از این طریق صفحات پر بازدید در این مدت با مخاطبین بسیار زیاد جدید مواجه شده اند و البته یک راه برای بیشتر دیده شدن راه اندازی صفحه و گذاشتن مطالبی به زبان انگلیسی است صفحاتی هستند که با این شیوه تعداد مخاطبان خود را چندین چند برابر کرده اند و از کاربران خارجی زبان نیز بهره برده اند . البته این کار به درد کسب و کارهایی که مشغول فروش محصول هستند در ایران نمی خورد اما صفحاتی مانند : مد و پوشاک ، طراحی داخلی و … که محصولی را ارائه نمی دهند می توانند از این شیوه بهره ببرند .

نکته بعدی در کسب و کار اینستاگرام برای افرادی که محصولی ارائه می کنند آن است که می توانند با دریافت حاشیه سود کمتر نسبت به یک مغازه دار که هزینه های جانبی بسیار زیادی برای راه اندازی و نگه داری مغازه اش دارد دریافت کنند ، چون در این حالت دیگر نیازی به پرداخت اجاره بهای مغازه ، پول آب ، برق ، گاز ، تلفن ، دکور ، حقوق پرسنل و … را نخواهید داشت و به همین ترتیب می توانید از میزان نرخ اجناس خود را پایین بیاورید .

بنابراین هم شما فروش بسیار بیشتری خواهید داشت و هم مشتریان راضی تر خواهند بود .

به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت گذاری بر روی صفحه های پر مخاطب در اینستاگرام به معیارهایی مانند : میزان پیگیری و علاقه مندی دنبال کننده ها ، به اشتراک گذاری مطالب ، حقیقی بودن تمام دنبال کننده ها ، تناسب میان تعداد فالوورها و لایک ها و بازدید های هر مطلب و چیزهایی از این دست بستگی دارد و فقط از روی عدد فالوورهای صفحه گذاشته نمی شود .

در حال نیز مجموعه ای مانند وب سایت بوفالو راهکارهای متنوعی برای توسعه و رونق کسب و کار در اینستاگرام و همچنین افزایش مخاطب به صاحبین پیج ها ارائه می دهد که می توانید در قسمت مربوزه در سایت مشاهده کنید .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.