افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

در مقاله قبلی ( روش های افزایش فالوور در اینستاگرام ) به بررسی اهمیت تعداد دنبالل کنندگان و معرفی چند روش افزایش فالوور در اینستاگرام نظیر داشتن یک پروفایل جذاب ، انتشار پست های چالشی و ویروسی ،استفاده از وب سایت برای معرفی صفحه اینستاگرام ،استفاده از ربات اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه پرداختیم . در ادامه این مقاله قصد داریم با روش های دیگر افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی آشنا شویم .

روش های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

در ادامه به بررسی چند روش اصولی برای بالا بردن میزان مخاطبان در اینستاگرام می پردازیم .

استفاده از هشتک ها

با توجه به اضافه شدن  قابلیت فالو کردن هشتک ها به اینستاگرام و محبوبیت این قابلیت بین کاربران ، استفاده اصولی و کاربردی از آن می تواند نقش قابل توجه ای در دسترسی کاربران به صفحه و پست های مرتبط شما داشته باشد . استفاده دائمی از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور صفحه اینستاگرام شما خواهد شد .

هشتک های پر طرفدار مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید . این کار را می توانید از طریق جست و جوی خود اینستاگرام بر اساس تگ انجام دهید . اینستاگرام عکس های مختلفی را که با هشتگ های شیبه چیزی که جست و جو کرده اید ، برچسب گذاری شده اند ، به شما نمایش خواهد داد .

از هشتک ها به دقت و به اندازه در انتشار پست های خود استفاده کنید . استفاده اصولی از این قابلیت در هر پست به طور متوسط منجر به اضافه شدن 3 نفر به فالوورهای شما خواهد شد .

تعامل با پیج های مرتبط

یکی از موثرترین کارهایی که می توانید در اینستاگرام برای کسب و کار خود انجام دهید ، تعامل با صفحاتی می باشد که هم حوزه با کسب و کار شما محسوب می شوند . برای پیدا کردن کسب و کارهای مرتبط با خودتان نیازی به جست و جوی زیاد در اینستاگرام ندارید ، شما به طور طبیعی با آن ها برخورد خواهید کرد و می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و به تعامل بپردازید .

صفحه های مرتبط را فالو کنید و از فعالیت های آن ها با خبر شوید . می توانید با آن ها از طریق دایرکت ارتباط برقرار کنید .

تبادل با پیج های هم حوزه خود  و قرار گرفتن در لیست پیشنهادی ( Suggestion ) آن ها ، باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به به صفحه شما هدایت می کند .

برگزاری مسابقه های اینستاگرامی

امروزه استفاده از این روش برای جذب مخاطب به شدت در اینستاگرام باب شده است و اکثر صفحات معروف و شناخته شده از این روش استفاده می کنند . میزان ترغیب مشتریان در واقع به ارزشمندی جوایز بستگی دارد و جوایز بزرگ تر ، مخاطب بیشتری را به شرکت در این مسابقات علاقه مند می کند .

شما نیز می توانید به توجه به حوزه فعالیت و کسب و کارتان از این دست مسابقات در پیج خود برگزار کنید . معمولا روش موثر در این مسابقات به منظور جذب فالوور بیشتر این است که از شرکت کنندگان مسابقه بخواهید دوستان خود را نیز به این مسابقه دعوت کنند و برای اینکه در مسابقه شرکت داده شوند حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج شما را فالو کنند .

برگزاری مسابقه های اینستاگرامی منجر به افزایش سریع فالوور پیج شما می شود . استفاده به موقع و مستمر از این روش و خلاقیت در نحوه انجام این کار تاثیر چشم گیری در استقبال از صفحه شما خواهد داشت .

تحلیل رفتار کاربران

برای بهبود روند فعالیت در هر زمینه ای ، تحلیل و بررسی رفتار کاربران نقش بسیار مهمی دارد .یا این کار شما در می یابید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزهایی هستند و به چه چیزهایی علاقه مندند و با توجه به علاقه مندی های مخاطبانتان استراتژی های کاری خود را تعیین می کنید .  جدی گرفتن این مسئله نه تنها برای صفحات اینستاگرام بلکه برای اداره کنندگان وب سایت ها هم بسیار حائز اهمیت می باشد .

ابزار Insight در پروفایل های تجاری تا حدی این امکان را برای شما فراهم میکند . با استفاده از این ابزار متوجه می شوید کاربران شما تا چه اندازه ای به محتوای پست شما علاقه نشان داده اند و تا چه اندازه ای هدف شما محقق شده است .

در نتیجه با بهبود محتوای تولیدی خود می توانید رضایت کاربران خود را بیشتر کنید و همین طور فالوور بیشتری جذب کنید .

استفاده از ابزارها و شبکه های اجتماعی مختلف

شما می توانید از شبکه های اجتماعی دیگری که در ان فعالیت می کنید برای معرفی صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید . اگر در لینکدین فعالیت می کنید ، صفحه اینستاگرام خود را از طریق آن به بقیه معرفی کنید . همین طور گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز وارد کنید و یا زمانی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر خود را قرار می دهید به جای آدرس وب سایت  از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید.

استفاده از تگ لوکیشن

استفاده از تگ لوکیشن باعث می شود ، پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود . اینستاگرام با استفاده از این قابلیت ، پست های مرتبط را به افراد در مناطق مشابه نشان می دهد و به طورغیر مستقیم موجب افزایش دنبال کننده برای پیج شما خواهد شد .

استفاده از یک تم خاص

استفاده از یک تم جذاب و گرافیک قابل قبول در انتشار پست های خود ،  نشان دهنده اهمیت دادن و احترام گذاشتن به مخاطبان تان است. این موضوع به طور مستقیم روی افزایش فالوور های پیج شما اثرگذار است. در واقع پیج هایی که از یک تم خاص یا گرافیک جذاب در پست های خود استفاده می کنند تا  30درصد شانس افزایش فالوور دارند .

برگزاری لایو های آموزشی

از آنجایی که مخاطبان به شدت از لایو های آموزشی استقبال می کنند ، برگزاری لایو های آموزشی یا پرسش و پاسخ باعث می شود شما را به بقیه معرفی کنند . اینستاگرام هم به لایو هایی که تعداد افراد آنلاین در آن زیاد باشند توجه ویژه ای دارد . لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ زیادی برای فروش در اینستاگرام گذاشته می شود که در صورت استقبال مخاطبان علاوه بر افزایش فالوور باعث درآمدزایی نیز خواهد شد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.