آموزش ارسال عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام

آموزش ارسال عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام

آموزش ارسال عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام

امروز می خواهیم درباره قابلیت جدیدی که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده برای شما توضیح دهیم ، این قابلیت امکان ارسال عکس های یکبار مصرف آن هم از طریق دایرکت است .

در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش ارسال این نوع عکس و کاربردهای آن را برای شما شرح دهیم .

قابلیت استفاده از عکس یکبار مصرف اینستاگرام چیست ؟

این قابلیت که به تازگی توسط اینستاگرام به کاربران ارائه شده به شما این امکان را می دهد که بتوانید از طریق دایرکت عکس های خود را به صورت یکبار مصرف برای مخاطبتان ارسال کنید ، این به آن معناست که هر کاربری که این نوع تصویر برایش ارسال شده فقط و فقط یکبار قادر به دیدن آن خواهد بود و پس از آن عکس به صورت خودکار برای او حذف خواهد شد .

پس اساسا به ارسال این نوع عکس ما مطمئن خواهیم شد که پس از مشاهده دیگر آن تصویر در دایرکت فرد باقی نخواهد ماند .

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این قابلیت جدید اینستاگرام را هم می توانید در گفتگوهای انفرادی و هم در گفتگوهای گروهی استفاده کنید ، اینستاگرام بنا به افزایش بسیار بالای استفاده از دایرکت توسط کاربران اخیرا در صدد ارتقای این بخش بر آمده و به همین دلیل از این نوع امکانات به قسمت ارسال پیام خود اضافه کرده و خواهد کرد .

و اما نکته بسیار جالب توجه دیگر در مورد این عکس های یک بار مصرف در اینستاگرام آن است که اگر مخاطب شما سعی کند از عکس یکبار مصرف شما روی گوشی خود اسکرین شات ScreenShot بگیرد ، اینستاگرام از این موضوع مطلع شده و آن را به شما اطلاع می دهد.

حال در مورد نحوه ارسال این نوع عکس باید بگوییم که به شما باید ابتدا توسط آیکون بالا سمت راست که شکل یک موشک می باشد وارد قسمت دایرکت اینستاگرام خود بشوید و سپس در آنجا می توانید از دو را این نوع عکس را ارسال کنید .

راه اوا ارسال به صورت تکی می باشد شما در این حالت می توانید روی آیکون دوربین که جلوی اسم و عکس هر مخاطب قرار دارد کلیک کرده و بعد از باز شدن دوربین عکس خود را بگیرید ، دقت کنید که پس از گرفتن عکس و قبل از زدن دکمه ارسال یا Send در پایین دکمه ارسال گزینه ای به نام View Once را مشاهده می کنید ، آن را انتخاب کنید و سپس ارسال را بزنید آن وقت عکس شما به صورت یکبار مصرف و یا یکبار قابل مشاهده ارسال خواهد شد .

اما در راه دوم اگر قصد ارسال عکس یکبار مصرف را برای چندین نفر همزمان دارید باید بعد از ورود به دایرکت در پایین صفحه بر روی گزینه دوربین یا Camera کلیک کیند و جمع افرادی را که می خواهید عکس را برایشان ارسال کنید انتخاب کرده و همین مراحل را طی کنید .

نحوه مشاهده عکس های یکبار مصرف

زمانی که شما یک عکس یکبار مصرف یا ناپدید شونده دریافت می کنید آن را مانند یک پیام معمولی در قسمت دایرکت دریافت خواهید کرد با این تفاوت که زمانی که وارد دایرکت می شوید در بالای همه ی پیام ها شکلی بند انگشتی از تصویر فرستنده را دقیقا مانند یک استوری مشاهده می کنید . زمانی که روی آن کلیک کنید تصویر برای شما مثل یک استوری چند ثانیه نمایش داده خواهد شد با این تفاوت که شما مانند استوری قابلیت نگه داشتن آن را نخواهید داشت و بعد از چند لحظه عکس به صورت خودکار به طور کامل از دایرکت شما حذف می شود .

در این مقاله سعی کردیم تمام جزئیات درباره عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام برای شما عزیزان شرح دهیم ، امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.