با محدودیت های اینستاگرام آشنا شوید

با محدودیت های اینستاگرام آشنا شوید

با محدودیت های اینستاگرام آشنا شوید

اگر یکی از کاربران اینستاگرام هستید ، یا قصد شروع فعالیت در این شبکه اجتماعی را دارید بهتر است در شروع فعالیت خود با محدودیت ها و قوانین این رسانه اجتماعی آشنایی داشته باشید تا به دلیل عدم آگاهی کافی در شرایط و موقعیت نا خوشایند قرار نگیرید . بسیاری از کاربران اینستاگرام به دلیل رعایت نکردن قوانین این رسانه با وجود فعالیت مستمر و گسترده ای که داشته اند متاسفانه اکانت خود را در معرض بلاک شدن قرار داده اند .

اینستاگرام به منظور مدیریت فضای پاک و واقعی و جلوگیری از فعالیت اسپمر ها برخی قوانین را وضع کرده است .

محدودیت های اینستاگرام چه مواردی را شامل می شوند؟

اگر یک کاربر تازه وارد هستید ، یک دوره تقریبا دو یا سه هفته ای طول می کشد تا اینستاگرام شما را به عنوان یک کاربر واقعی شناسایی کند . لذا در طول این مدت با احتیاط بیشتری عمل کنید .

1. محدودیت سنی :

برای اینکه یکی از کاربران اینستاگرام باشید سن شما باید بالای 13 سال باشد .

2.محدویت تعداد تصاویر در یک پست :

تعداد عکسی که در هر پست می توانید به اشتراک بگذارید تعداد 10 عکس می باشد .

3.محدودیت تعداد پست :

اگر از کاربران جدید اینستاگرام هستید در شروع فعالیت اکانت خود در به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهای خود دقت داشته باشید . بهتر است در هر روز یک یا دو عکس بیشتر به اشتراک گذاشته نشود تا اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر شناسایی نکند .

بازاریاب های موفق شبکه های اجتماعی توصیه می کنند که بهتر است برای جلب توجه کاربران اینستاگرام, در روز یک یا دو عکس پست کنید.زیرا کاربران دیگر دوست ندارند که هر روز تعداد زیادی عکس از یک کاربر ببینند.

اگر تمایل دارید تعداد بیشتری عکس یا ویدئو به اشتراک بگذارید ، اینستاگرام به شما اجازه می دهد که به صورت میانگین هر ساعت تا 5 عکس پست کنید .

4. محدودیت هشتک در اینستاگرام :

استفاده از هشتک ها جزو امکانات جدید اینستاگرام می باشد که در حقیقت این امکان را برای کاربران فراهم می کتد که حتی افرادی که دنبال کننده شما نباشند بتوانند عکس ها و ویدئوهای شما را ببیند . با استفاده از هشتگ های مناسب ، می توان برای افزایش لایک ها و دنبال کنندگان بیشتر بهره گرفت و همین طور توجه کاربران و احتمالا تبلیغ کنندگان دیگر را به خود جلب کرد .

اینستاگرام اجازه استفاده از 30 هشتک در هر پست را می دهد . اما بهتر است برای افزایش کارایی از حداکثر 9 هشتک دقیق و مرتبط در هر پست استفاده کرد .

5. محدودیت کپشن در هر پست :

با اضافه کردن جملات مناسب و مرتبط در قسمت کپشن پست ، می توان اثر گذاری تصویر یا ویدئو را افزایش داد . اما اضافه کردن کپشن نیز شامل محدودیت هایی می باشد و در هر پست کاربران مجاز به استفاده از تعداد 2200 کاراکتر می باشند .

باید بدانید که کپشن شما بعد از سه خط قطع می شود و سه نقطه خواهید دید که نشان دهنده ادامه دار بودن متن می باشد. اگر می خواهید این سه نقطه در پستتان دیده نشود ، باید متن پستتان را به 125 کاراکتر محدود کنید. علاوه بر این ، نظرات هم بعد از 240 کاراکتر قطع می شوند.

6. محدودیت فالو کردن در اینستاگرام

شما به طور روزانه مجاز به فالو کردن 7500 پیج در اینستاگرام می باشید . اگر کاربر جدیدی در اینستاگرام هستید فعالیت روزانه خود شامل فالو یا آنفالو کردن را به تعداد 100 نفر در روز محدود کنید تا بتوانید اعتماد اینستاگرام را جلب کنید .

7. محدودیت تعداد لایک :

میزان 350 لایک در هر ساعت از سوی اینستاگرام مجاز می باشد اما در حقیقت محدودیت تعداد لایک برای افراد و کاربران مختلف می باشد و به شانس شما بستگی دارد .

8.محدودیت منشن کردن در اینستاگرام :

در هنگام پست کردن عکس و یا نظر دادن زیر عکس و یا ویدیوی دیگران قادر خواهید بود در هر نظر خود تا 10 کاربر را منشن کنید.

9.محدودیت در بایو :

محدودیت تعداد کاراکتر در بیو 150 کاراکتر می باشد . همچنین می توانید وبسایتتان را هم در قسمت بایو به اشتراک بگذارید. اما تنها اجازه معرفی یک وبسایت را خواهید داشت .

10. محدودیت در استوری :

شما امکان پست 100 استوری را خواهید داشت اما وقتی عکس شماره ی 101 را پست کنید, اولین عکس و یا ویدیوی شما آرشیو می شود.

  • محدودیت استوری لایو : هر کاربر قادر خواهد بود تا یک ساعت استوری لایو پست کند. این لایو تا 24 ساعت در بخش استوری ها باقی می ماند
  • محدودیت هایلایت استوری ها : خوشبختانه محدودیتی در تعداد هایلایت هایی که می توانید بسازید وجود ندارد .

11. محدودیت تصاویر :

در مورد عکس هایی که در اینستاگرام قصد پست کردن آن ها را دارید محدودیت ها یا قوانینی وجود دارد که بهتر است با آن ها آشنایی داشته باشد .

  1. عکسی که پست می کنید باید فاقد برهنگی باشد .
  2. در پستی که به اشتراک می گذارید اجازه ندارید  از تروریسم و جرایم سازمان یافته حمایت کنید و یا اینکه گروه های خاصی را خطاب قرار دهید.
  3. مورد تهدید قرار دادن افراد یا گروه ها مجاز نمی باشد .
  4. تبلیغ خدمات جنسی غیر مجاز می باشد .
.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.