چگونه فالوور، لایک یا بازدید آنی ایرانی بخریم؟

چگونه فالوور، لایک یا بازدید آنی ایرانی بخریم؟

چگونه فالوور، لایک یا بازدید آنی ایرانی بخریم؟

خرید فالوور، لایک، بازدید و … بصورت آنی در ایران یا بسیار پیچیده بوده و یا به شدت غیرحرفه ای! در پنل آی بوفالو شما با چند کلیک ساده بدون نیاز به طی کردن مراحل طولانی و پیچیده و بدون نیاز به داشتن درک خاصی از سیستم قادر به ثبت سفارش فالوور ( تا چند صد هزار عدد ) و لایک و بازدید ( تا 5 میلیون عدد ) می باشید در عین حال پنل اختصاصی خود را خواهید داشت که به شما قابلیت مدیریت تراکنش ها، سرویس های دریافت شده و شارژ حساب کاربریتان را می دهد به همراه یک سیستم تیکتینگ و پشتیبانی که تمامی روند خرید شما را هم ساده و هم حرفه ای میکند. ثبت نام در پنل آی بوفالو کلاً 20 ثانیه زمان می برد و مطمئناً بدون آموزش نیز قادر به استفاده از آن خواهید بود اما برای درک بهتر ما تمامی بخش های مهم این پنل را بصورت تصویری در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

چگونه فالوور، لایک و بازدید آنی بخریم؟

  1. ثبت نام در پنل

    طبیعتاً مرحله اول ثبت نام 20 ثانیه ای و ساده در پنل آی بوفالو می باشد. برای انجام این کار وارد آدرس زیر شوید:
    https://i.boofollow.com/user/signup
    در این صفحه نام، ایمیل، شماره تماس و پسورد مدنظرتان را وارد نمایید تا ثبت نام شما کامل شود، توجه داشته باشید که پسورد این پنل هیچ ارتباطی به پسورد اینستاگرام شما ندارد و هر پسوردی می تواند باشد.

  2. انتخاب سرویس

    پس از ثبت نام وارد صفحه پیشخوان مدیریتی خود خواهید شد که با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید، در این مرحله ابتدا نوع سفارش خود را انتخاب نمایید که می تواند فالوور، لایک، بازدید ویدیو یا بازدید استوری باشد. هر کدام از این نوع سفارش ها نیز چندین سرور دارند که در کیفیت، ملیت، سرعت و تعرفه با یکدیگر متفاوت هستند. هر کدام را که به نظرتان برای شما بهتر است انتخاب نمایید و در فیلد خالی پایین آن ها لینک پست یا آیدی پیج خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در صورتی که در حال سفارش بازدید ویدیو یا لایک هستید باید از لینک پست اینستاگرام خود در آن جای خالی استفاده کنید و در صورتی که بازدید استوری یا فالوور خریداری می کنید باید آیدی پیج بدون هیچ پسوند و پیشوندی را بنویسید مثل only_boofollow. مثال:

  3. تعیین تعداد و شارژ حساب

    همانطور که در قسمت آخر ثبت سفارش خود می بینید شما قادر به وارد کردن تعداد می باشید که در تصویر مرحله بالایی تعداد فالوور بر روی 500 عدد می باشد. حال پس از وارد کردن هر تعدادی که مدنظرتان هست بصورت خودکار قیمت آن سرویس برای شما محاسبه گردیده و در روبروی آن نمایش داده می شود که در تصویر بالا 17.500تومان است. هر مبلغی که سرویس شما شده است می توانید از منوی بالای سایت بر روی گزینه ” شارژ حساب ” کلیک نمایید و بر روی یک صفحه جداگانه آن را باز کنید. با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید مبلغ شارژ حساب خود را وارد نمایید ( توجه کنید که مبلغ به تومان است و در صورت اشتباه وارد کردن آن هیچ بازگشت مالی صورت نمیگیرد. ) سپس دکمه شروع پرداخت را زده و از درگاه رسمی شاپرک پرداخت خود را انجام دهید که بصورت خودکار به پنل خود بازگشته و حساب شما شارژ شده است. به صفحه سفارش برگدید و سفارش خود را ثبت کنید.

  4. ثبت درخواست و تمام…!

    در صفحه سفارش خود ثبت درخواست را بزنید و با پیام موفقیت مواجه شوید. به همین سادگی شما از این پس می توانید با یک بار شارژ بصورت آنی سفارش های خود را ثبت کرده و مدیریت کاملی نیز بر روی تراکنش ها و سرویس های خود داشته باشید. همچنین در هر کدام از مراحل مذکور اگر مشکل و یا سؤالی داشته باشید پشتیبانان ما در خدمت شما هستند.

برای ارتباط با پشتیبانان سایت بوفالو در آی پنل پس از ثبت نام تیکت پشتیبانی خود را ارسال نمایید در غیر این صورت در واتس اَپ و با شماره تماس زیر در ارتباط باشید:

0912-02-03-846

جهت برقراری ارتباط مستقیم در واتس اَپ کلیک نمایید

.:: منتظرتان هستیم ::.

پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شماست!

در هر کدام از بخش ها و پنل های بوفالو اگر سؤالی داشتید و یا مشکلی داشتید، پشتیبانان شرکت ما در خدمت شما هستند.